W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.03.2021

Statystyki strony Prezydent Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent Miasta Inowrocławia 45960
61/2021 934
93/2021 870
3/2023 794
81/2021 744
153/2021 736
262/2021 718
9/2022 697
Zarządzenie nr 237/2023 661
95/2021 642
250/2021 638
135/2022 629
73/2022 629
82/2021 624
117/2021 612
5/2022 589
119/2021 588
91/2021 585
255/2021 584
3/2021 582
227/2021 580
83/2021 577
69/2021 563
94/2021 561
64/2021 558
73/2021 557
62/2021 551
49/2021 548
75/2021 548
10/2022 545
74/2021 544
118/2021 542
54/2021 537
105/2021 534
234/2021 533
34/2024 533
56/2021 532
123/2021 529
77/2021 529
128/2021 527
89/2021 525
74/2022 524
9/2014 521
226/2021 517
100/2021 512
223/2021 512
51/2021 512
114/2021 509
152/2021 507
106/2021 506
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Rada Miejska Inowrocławia 65684
Transmisja z obrad 16024
STRUKTURA ORGANIZACYJNA RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA 12882
ZARZĄDY OSIEDLI 4771
Skład Młodzieżowej Rady Miejskiej Inowrocławia XVII kadencji 3134
Marcinkowski Tomasz 2919
Wybory ławników 2639
Szymański Dobromir 2328
Skład Miejskiej Rady Seniorów w Inowrocławiu kadencja 2018-2023 2159
Wroński Marcin 2155
Gaj Jan 1816
Tarczewski Jacek 1717
Podogrodzka Ewa 1588
Komisja Oświaty i Kultury 1565
Żukowska Maria 1523
Prawo miejscowe 1481
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji 1350
Kempska Ewa 1313
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 1255
Bętkowski Jacek 1209
Słabiński Marek 1197
Komisja Zdrowia, Rodziny i Pomocy Społecznej 1187
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 1168
Kaźmierczak Patryk 1143
Komisja Strategii i Promocji Miasta 1135
Komisja Uzdrowiskowa 1123
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 1113
Polak Damian 1110
Komisja Sportu i Młodzieży 1100
Komisja Budżetu i Finansów 1071
Basiński Maciej 1059
Kaczmarek Grzegorz 1040
Wąśniewski Waldemar 1011
Komisja Budżetu i Finansów 1006
Komisja Sportu i Młodzieży 1004
Komisja Porządku Publicznego, Bezpieczeństwa Obywateli i Ochrony Środowiska 999
Komisja Rewizyjna 992
Komisja Rewizyjna 989
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 958
Informacja o wyborze ławników na kadencję 2020-2023 949
Komisja Rewizyjna 949
Jaskulska Danuta 937
Komisja ds. skarg (komisja doraźna) 928
Jardanowska Elżbieta 912
Komisja Uzdrowiskowa 906
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 877
Komisja Budżetu i Finansów 860
Olszewski Grzegorz 832
Interpelacja z 10 kwietnia 2019 r. w sprawie upamiętnienia Ireny Szewińskiej na Stadionie Miejskim im. Inowrocławskich Olimpijczyków w postaci "Tablicy Pamiątkowej". 830
XXXIII/315/2020 829
Statystyki strony Urząd Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Urząd Miasta Inowrocławia 74367
Godziny pracy 38036
Kierownictwo Jednostki 24406
Struktura Urzędu 21775
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 9861
Komenda Straży Miejskiej 9834
Obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego 9496
II Zastępca Prezydenta - Koman Ewa 7147
Urząd Stanu Cywilnego 7120
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 7076
Prezydent - Brejza Ryszard 6475
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. 6050
Regulamin organizacyjny 5905
I Zastępca - Piniewski Wojciech 5851
Dane do faktur 5575
Wydział Dróg i Transportu 5204
Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa 4857
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Skłodowskiej-Curie 4698
Wydział Oświaty i Sportu 4596
Statut Miasta Inowrocławia 4415
Wykaz kamer Monitoringu Wizyjnego Miasta Inowrocławia 3967
Zakład Robót Publicznych 3960
Wydział Spraw Obywatelskich 3771
Informacja w sprawie uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się 3768
Klauzula informacyjna Straż Miejska Inowrocławia 3729
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości 3356
Dom Dziennego Pobytu „Życzliwa Przystań” 3327
Wydział Gospodarki Lokalowej 3327
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach 3116
Koordynatorzy do spraw dostępności 3107
Regulamin pracy 2977
Skarbnik - Rutkowska Dorota 2846
Wydział Budżetowo-Finansowy 2673
Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień 2624
Sekretarz - Strachanowski Piotr 2610
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie 2562
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 2435
Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych 2240
Udostępnianie aktów normatywnych 2171
Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia 2101
Kaiser Magdalena 2086
Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa sp. z o. o. 2055
Platforma Elektronicznego Fakturowania 2012
Kujawskie Centrum Kultury 1947
Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu 1922
Dostęp do informacji nieudostępnionej w BIP 1869
Ponowne wykorzystywanie 1776
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o. 1727
Wydział Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej 1719
Ośrodek Sportu i Rekreacji 1717
Statystyki strony Załatwianie spraw
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Załatwianie spraw 46456
REJESTRACJA ZGONU 16432
Dowody osobiste 11956
ODPISY AKTÓW STANU CYWILNEGO 7196
Załatwianie spraw z zakresu działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego 6402
Wniosek o KARTĘ INOWROCŁAWIANINA 5405
Ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego 4787
Wnoszenie podań w postaci elektronicznej 4580
ZAŚWIADCZENIE O ZDOLNOŚCI PRAWNEJ DO ZAWARCIA ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO POZA GRANICAMI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 3462
UZNANIE OJCOSTWA 3424
Zameldowanie na pobyt stały 3399
Druki podatkowe 3332
Ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego 3157
Wniosek o uzyskanie lokalu 3074
Wniosek i zgłoszenie na wycinkę drzew i krzewów 2908
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED KIEROWNIKIEM URZĘDU STANU CYWILNEGO 2797
Zameldowanie na pobyt czasowy 2688
odpady komunalne 2593
Ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego 2487
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników 2484
Międzyzakładowa Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa Pracowników Oświaty 2479
Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym oraz naliczenie opłaty rocznej za umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego 2462
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED DUCHOWNYM - ŚLUB WYZNANIOWY ZE SKUTKAMI CYWILNOPRAWNYMI 2399
Udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków 2339
ZGŁOSZENIE URODZENIA DZIECKA/SPORZĄDZENIE AKTU URODZENIA 2276
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub zmianie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 2108
ZAŚWIADCZENIE O STANIE CYWILNYM 2060
Załatwianie spraw z zakresu Wydział Informatyki 2033
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej 1943
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego 1934
TRANSKRYPCJA (PRZENIESIENIE DO REJESTRU STANU CYWILNEGO) ZAGRANICZNEGO AKTU STANU CYWILNEGO 1903
ZMIANA IMIENIA LUB NAZWISKA 1903
Ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego 1898
Zgłoszenie mieszkania do zamiany, zamiany dobrowolne pomiędzy stronami 1846
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1744
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy 1634
Opinia zarządcy drogi do projektu czasowej organizacji ruchu 1632
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1570
Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 1557
Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1553
Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 1517
Wniosek na demontaż, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest 1414
Wydanie decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego w podatku: od nieruchomości i podatku rolnym - osoby prawne, od środków transportowych oraz opłaty uzdrowiskowej i opłaty od posiadania psów. 1409
Wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 1339
Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych 1304
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej 1284
Wykup lokalu mieszkalnego i użytkowego 1261
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 1253
Pomoc materialna dla uczniów w formie stypendium szkolnego 1250
Zapomogi zdrowotne dla nauczycieli 1250
Statystyki strony Ogłoszenia i komunikaty
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
UWAGA! Ruszył program "Ciepłe Mieszkanie" 6661
ODPADY KOMUNALNE 2860
Pełnomocnik 1/2024 2682
Zarządzenie Nr 286/2009 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 10 grudnia 2009 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie Miasta Inowrocławia oraz na wolne stanowiska kierowników miejs 2472
Młodszy Referent 13/2024 2390
Oświadczenia 2268
Ogłoszenia, obwieszczenia, komunikaty i informacje 2178
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 1940
Podinspektor 11/2024 1901
Program "Czyste powietrze" 1860
Oświadczenia 1736
Podinspektor 9/2024 1711
Podinspektor 10/2024 1550
Rzecznik Prasowy 14/2024 1525
Inspektor 12/2024 1497
Referent 8/2024 1488
Podinspektor 16/2024 1438
Referent 2/2024 1334
Kwestionariusz osobowy 1282
Referent 5/2024 1266
Referent 4/2024 1246
Decyzja nr 01/2020 ws. cofnięcia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych dla SANITRANS Sp. z o.o. 1217
Inspektor 3/2024 1186
Referent Prawny 15/2024 1165
Raport oddziaływania na środowisko wraz z załącznikami przedsięwzięcia pn.: "Budowa instalacji do termicznego przekształcania odpadów przy ulicy Fabycznej 4 w Inowrocławiu" 1125
Informacja o jakości wody podawanej do sieci miejskiej (średnie wartości wskaźników za okres od 1.07.2020 r. do 31.12.2020 r. 996
Referent 7/2024 994
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży w czasie wakacji letnich w 2021 r. 942
Inspektor 6/2024 936
Otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu kultury fizycznej i sportu w 2022 r. 870
"Uchwała antysmogowa" Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego 771
Analiza opracowanej dokumentacji w zakresie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia ITPO realizowanego na terenie Miasta Inowrocławia 724
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" 719
Zawiadomienie-obwieszczenie Prezydenta Miasta Inowrocławia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsiewzięcia pn. "Budowa instalacji do termicznego przekształcania odpadów przy ul. Fabrycznej 4 w Inowrocławiu" oraz wystąpieniu do organów o uzgodnienie warunków realizacji inwestycji. 699
Uwaga! Ruszył II nabór w ramach programu "Ciepłe Mieszkanie" na terenie Gminy Miasto Inowrocław 669
Obwieszczenie Wójta Gminy Inowrocław 659
Otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2022 r. 573
Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego 561
Obwieszczenie Wójta Gminy Inowrocław 518
24.12.2020 r. ENEA Operator sp. z o.o. - AWARIE, Rejon Inowrocław 511
Wzór oferty realizacji zadania publicznego 487
Tekst jednolity regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Inowrocławia 476
Wzór sprawozdania z realizacji zadania publicznego 473
Infromacja dotycząca deklaracji składanej do CEEB. 464
Otwarty konkurs ofert na wspieranie realizacji wykonania zadania publicznego w zakresie kultury fizycznej i sportu w 2021 r. 456
Infromacja o projektach dofinasowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. 437
Oferty składane w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie 427
Otwarty konkurs ofert na wspieranie realizacji zadań w zakresie ochrony i promocji zdrowia w 2022 r. 416
Rozporządzenie Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego 414
Otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu kultury fizycznej i sportu w 2023 r. 411
Statystyki strony Zamówienia publiczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Regulamin do 130 000 zł 2354
Regulamin PZP 2021 1023
Plan zamówień na 2022 r. 751
umowa ZZP.272.60.2022 651
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000,00 zł na 2021 r. opublikowany w Biuletynie Zamówień Publicznych 15.01.2021 r. pod nr 2021/BZP 00001086/01/P 644
Plan zamówień na 2023 r. 627
ZZP.272.26.2022 522
plan zamówień na 2022 r. aktualizacja (1) 453
Plan zamówien na 2021 r. aktualizacja 04.10.2021 r. 438
Zmiana informacji o zamiarze zawarcia umowy na wykonanie usług w zakresie odbioru, transportu i przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Inowrocławia 419
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonanie usług w zakresie tworzenia, pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia w okresie od 1.03.2021 r do 31.12.2024 r. 382
Informacja o udzieleniu zamówienia na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Inowrocławia, na których zamieszkują mieszkańcy 373
Informacja o zamiarze zawarcia umowy przed udzieleniem zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy zarządzania nieruchomościami komunalnymi 369
Wykonanie usługi zarządzania nieruchomościami 360
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych, jakie przewiduje przeprowadzić Miasto Inowrocław w 2020 r. 346
Plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić Miasto Inowrocław w 2019 r. 346
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonanie usług w zakresie odbioru, transportu i przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Inowroclawia 345
plan postępowań o udzielenie zamówień w 2018 r. 339
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez Miasto Inowrocław na 2017 r. 320
Umowa ZZP.272.4.2024 318
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Inowrocławia oraz utrzymania szaletu publicznego 302
Plan zamówienń 2024 298
Wykonanie usług w zakresie utrzymania cmentarza komunalnego i miejsc pamięci narodowej 294
Informacja o udzieleniu zamówienia na wykonywanie usług polegających na zarządzaniu nieruchomościami, w terminie od 1.03.2017 r. do 28.02.2019 r. 285
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonanie usług w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt domowych na terenie Miasta Inowrocławia w okresie od 1.03.2021 r. do 31.12.2024 r. 283
Informacja o udzieleniu zamówienia na wykonywanie usług w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom poprzez prowadzenie dla nich schroniska oraz ich wyłapywania, w terminie od 1.3.2017 r. do 28.2.2021 r. 282
Informacja o udzieleniu zamówienia na wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni gminnej i zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia, w terminie od 1.3.2017 r. do 28.2.2021 r 257
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Inowrocławia oraz zagospodarowanie tych odpadów, w terminie od 1.03.2017 r. do 28.02.2021 r. 248
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni gminnej i zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia, w terminie od 1 marca 2017 r. do 28 lutego 2021 r. 234
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonywanie usług polegających na zapewnieniu opieki bezdomnym zwierzętom, w terminie od 1.03.2017 r. do 28.02.2021 r. 234
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonywanie usług polegających na zarządzaniu nieruchomościami w terminie od 1.03.2017 r. do 28.02.2019 r. 228
Plan zamówień na 2023 r. aktualizacja 218
umowy ZZP.272.53.2022 186
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na zarządzanie nieruchomościami komunalnymi Miasta Inowrocławia 120
Plan zamówień 2024 r. 96
Plan zamówień 2024 r. aktualizacja 87
Plan zamówień 2024 r. 46