W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.03.2021

Statystyki strony Prezydent Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent Miasta Inowrocławia 32325
61/2021 779
93/2021 658
81/2021 638
3/2023 617
9/2022 607
153/2021 606
262/2021 599
Zarządzenie nr 237/2023 552
250/2021 544
95/2021 528
82/2021 527
117/2021 525
135/2022 524
73/2022 511
119/2021 491
5/2022 491
83/2021 485
91/2021 484
3/2021 483
227/2021 482
255/2021 479
62/2021 467
69/2021 464
10/2022 456
75/2021 456
49/2021 455
73/2021 455
94/2021 455
118/2021 450
74/2021 448
64/2021 443
77/2021 443
123/2021 442
56/2021 438
105/2021 432
128/2021 429
226/2021 428
54/2021 428
89/2021 428
74/2022 425
152/2021 417
114/2021 416
9/2014 416
223/2021 415
100/2021 413
nr 79/2021 413
34/2024 412
106/2021 411
51/2021 411
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Rada Miejska Inowrocławia 46786
Transmisja z obrad 7944
STRUKTURA ORGANIZACYJNA RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA 6758
ZARZĄDY OSIEDLI 3852
Skład Młodzieżowej Rady Miejskiej Inowrocławia XVII kadencji 2667
Marcinkowski Tomasz 2137
Wybory ławników 2064
Szymański Dobromir 1810
Skład Miejskiej Rady Seniorów w Inowrocławiu kadencja 2018-2023 1676
Wroński Marcin 1607
Gaj Jan 1413
Tarczewski Jacek 1381
Komisja Oświaty i Kultury 1235
Prawo miejscowe 1136
Kempska Ewa 1048
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji 1029
Żukowska Maria 1005
Słabiński Marek 981
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 977
Podogrodzka Ewa 963
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 962
Komisja Zdrowia, Rodziny i Pomocy Społecznej 943
Komisja Uzdrowiskowa 919
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 918
Komisja Strategii i Promocji Miasta 918
Komisja Sportu i Młodzieży 878
Komisja Budżetu i Finansów 859
Komisja Budżetu i Finansów 827
Komisja Sportu i Młodzieży 827
Komisja Rewizyjna 809
Polak Damian 788
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 781
Informacja o wyborze ławników na kadencję 2020-2023 780
Komisja Porządku Publicznego, Bezpieczeństwa Obywateli i Ochrony Środowiska 771
Wąśniewski Waldemar 770
Komisja Rewizyjna 763
Komisja Rewizyjna 760
Komisja ds. skarg (komisja doraźna) 752
XXXIII/315/2020 741
Bętkowski Jacek 734
Interpelacja z 10 kwietnia 2019 r. w sprawie upamiętnienia Ireny Szewińskiej na Stadionie Miejskim im. Inowrocławskich Olimpijczyków w postaci "Tablicy Pamiątkowej". 724
Kaczmarek Grzegorz 720
Basiński Maciej 716
Komisja Uzdrowiskowa 715
Uchwała nr XXXV/336/2021 702
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 696
XXXV sesja Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 29 marca 2021 r. 671
Jardanowska Elżbieta 663
Komisja Budżetu i Finansów 658
Komisja Zdrowia, Rodziny i Pomocy Społecznej 652
Statystyki strony Urząd Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Urząd Miasta Inowrocławia 56792
Godziny pracy 29804
Struktura Urzędu 16350
Kierownictwo Jednostki 15661
Komenda Straży Miejskiej 7858
Obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego 7405
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 7156
Urząd Stanu Cywilnego 6121
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 6040
Prezydent - Brejza Ryszard 5613
II Zastępca Prezydenta - Koman Ewa 5295
Dane do faktur 4768
Regulamin organizacyjny 4665
Wydział Dróg i Transportu 4356
Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa 4092
I Zastępca - Piniewski Wojciech 3877
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Skłodowskiej-Curie 3640
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. 3616
Wydział Oświaty i Sportu 3519
Statut Miasta Inowrocławia 3465
Wydział Spraw Obywatelskich 3067
Wykaz kamer Monitoringu Wizyjnego Miasta Inowrocławia 3050
Klauzula informacyjna Straż Miejska Inowrocławia 3024
Zakład Robót Publicznych 2994
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości 2840
Dom Dziennego Pobytu „Życzliwa Przystań” 2719
Wydział Gospodarki Lokalowej 2655
Koordynatorzy do spraw dostępności 2557
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach 2495
Regulamin pracy 2375
Wydział Budżetowo-Finansowy 2258
Informacja w sprawie uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się 2180
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 2114
Skarbnik - Rutkowska Dorota 2041
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie 2009
Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych 1945
Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień 1895
Sekretarz - Strachanowski Piotr 1848
Udostępnianie aktów normatywnych 1823
Kujawskie Centrum Kultury 1656
Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu 1629
Platforma Elektronicznego Fakturowania 1609
Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia 1597
Kaiser Magdalena 1572
Ponowne wykorzystywanie 1448
Dostęp do informacji nieudostępnionej w BIP 1422
Mobilne Punkty Spisowe w Inowrocławiu 1412
Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa sp. z o. o. 1328
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Św. Wojciecha 1302
Ośrodek Sportu i Rekreacji 1265
Statystyki strony Załatwianie spraw
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Załatwianie spraw 40356
REJESTRACJA ZGONU 13177
Dowody osobiste 9791
ODPISY AKTÓW STANU CYWILNEGO 6253
Załatwianie spraw z zakresu działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego 5510
Wniosek o KARTĘ INOWROCŁAWIANINA 4671
Wnoszenie podań w postaci elektronicznej 3897
Ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego 3218
Druki podatkowe 2940
Zameldowanie na pobyt stały 2744
Ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego 2487
ZAŚWIADCZENIE O ZDOLNOŚCI PRAWNEJ DO ZAWARCIA ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO POZA GRANICAMI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2399
Wniosek i zgłoszenie na wycinkę drzew i krzewów 2314
Zameldowanie na pobyt czasowy 2312
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED KIEROWNIKIEM URZĘDU STANU CYWILNEGO 2254
Udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków 2189
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników 2120
odpady komunalne 2086
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED DUCHOWNYM - ŚLUB WYZNANIOWY ZE SKUTKAMI CYWILNOPRAWNYMI 2085
Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym oraz naliczenie opłaty rocznej za umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego 2062
Wniosek o uzyskanie lokalu 1976
ZGŁOSZENIE URODZENIA DZIECKA/SPORZĄDZENIE AKTU URODZENIA 1880
Międzyzakładowa Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa Pracowników Oświaty 1853
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub zmianie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 1797
ZAŚWIADCZENIE O STANIE CYWILNYM 1797
Ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego 1793
UZNANIE OJCOSTWA 1744
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej 1677
Załatwianie spraw z zakresu Wydział Informatyki 1635
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego 1603
ZMIANA IMIENIA LUB NAZWISKA 1557
TRANSKRYPCJA (PRZENIESIENIE DO REJESTRU STANU CYWILNEGO) ZAGRANICZNEGO AKTU STANU CYWILNEGO 1555
Ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego 1536
Zgłoszenie mieszkania do zamiany, zamiany dobrowolne pomiędzy stronami 1503
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1334
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1294
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy 1280
Opinia zarządcy drogi do projektu czasowej organizacji ruchu 1276
Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 1271
Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 1254
Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1203
Wydanie decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego w podatku: od nieruchomości i podatku rolnym - osoby prawne, od środków transportowych oraz opłaty uzdrowiskowej i opłaty od posiadania psów. 1191
Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych 1154
Wniosek na demontaż, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest 1146
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej 1110
Wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 1028
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 1006
Zezwolenie na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego 994
Zapomogi zdrowotne dla nauczycieli 978
Pomoc materialna dla uczniów w formie stypendium szkolnego 972
Statystyki strony Ogłoszenia i komunikaty
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
UWAGA! Ruszył program "Ciepłe Mieszkanie" 4311
Referent 45/2023 2880
Pełnomocnik 1/2024 2469
ODPADY KOMUNALNE 2407
Naczelnik 43/2023 2393
Zarządzenie Nr 286/2009 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 10 grudnia 2009 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie Miasta Inowrocławia oraz na wolne stanowiska kierowników miejs 2129
Podinspektor 44/2023 2118
Aplikant 39/2023 2063
Oświadczenia 1906
Aplikant 38/2023 1878
Ogłoszenia, obwieszczenia, komunikaty i informacje 1823
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 1705
Podinspektor 37/2023 1543
Kierownik Domu Dziennego Pobytu "Życzliwa Przystań" 1524
Młodszy Referent 40/2023 1477
Oświadczenia 1425
Referent 42/2023 1414
Referent 33/2023 1362
Referent 35/2023 1331
Program "Czyste powietrze" 1294
Kwestionariusz osobowy 1089
Referent 2/2024 1071
Podinspektor 36/2023 1023
Inspektor 3/2024 986
Referent 24/2023 971
Referent 32/2023 947
Referent 4/2024 944
Raport oddziaływania na środowisko wraz z załącznikami przedsięwzięcia pn.: "Budowa instalacji do termicznego przekształcania odpadów przy ulicy Fabycznej 4 w Inowrocławiu" 943
Referent 20/2023 938
Referent 31/2023 928
Referent 29/2023 926
Decyzja nr 01/2020 ws. cofnięcia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych dla SANITRANS Sp. z o.o. 878
Podinspektor 34/2023 861
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży w czasie wakacji letnich w 2021 r. 840
Referent 22/2023 836
Aplikant 41/2023 830
Podinspektor 25/2023 794
Referent 21/2023 792
Otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu kultury fizycznej i sportu w 2022 r. 776
Informacja o jakości wody podawanej do sieci miejskiej (średnie wartości wskaźników za okres od 1.07.2020 r. do 31.12.2020 r. 746
Podinspektor 30/2023 743
Referent 5/2024 743
Podinspektor 28/2023 688
Ogłoszenie w sprawie zbędnych składników majątku ruchomego Urzędu Miasta Inowrocławia. 657
"Uchwała antysmogowa" Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego 654
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" 642
Podinspektor 27/2023 636
Analiza opracowanej dokumentacji w zakresie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia ITPO realizowanego na terenie Miasta Inowrocławia 625
Podinspektor 26/2023 604
Podinspektor 23/2023 597
Statystyki strony Zamówienia publiczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
przetarg nieograniczony 2578
Regulamin do 130 000 zł 1936
Regulamin PZP 2021 911
ZZP.271.1.70.2020 856
przetarg nieograniczony 740
przetarg nieograniczony 717
przetarg niegraniczony 669
Plan zamówień na 2022 r. 661
postepowanie w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych 639
przetarg niegraniczony 604
przetarg nieograniczony 594
przetarg niegraniczony 559
Zapytanie o cenę 558
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000,00 zł na 2021 r. opublikowany w Biuletynie Zamówień Publicznych 15.01.2021 r. pod nr 2021/BZP 00001086/01/P 552
przetarg nieograniczony 549
przetarg niegraniczony 543
przetarg niegraniczony 534
umowa ZZP.272.60.2022 524
przetarg nieograniczony 515
przetarg niegraniczony 513
przetarg niegraniczony 508
Plan zamówień na 2023 r. 500
przetarg nieograniczony 496
negocjacje bez ogłoszenia 491
przetarg nieograniczony 486
przetarg niegraniczony 481
przetarg niegraniczony 477
przetarg niegraniczony 467
przetarg nieograniczony 459
przetarg nieograniczony 459
przetarg niegraniczony 447
przetarg niegraniczony 445
przetarg nieograniczony 444
przetarg nieograniczony 443
przetarg nieograniczony 439
przetarg nieograniczony 438
przetarg nieograniczony 437
przetarg nieograniczony 429
zapytanie o cenę 427
przetarg niegraniczony 426
przetarg niegraniczony 414
ZZP.272.26.2022 407
przetarg nieograniczony 405
przetarg niegraniczony 399
przetarg nieograniczony 397
przetarg niegraniczony 396
przetarg nieograniczony 394
przetarg niegraniczony 393
przetarg niegraniczony 388
przetarg nieograniczony 384