W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.03.2021

Statystyki strony Prezydent Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent Miasta Inowrocławia 42130
61/2021 868
93/2021 813
3/2023 721
81/2021 705
153/2021 685
262/2021 676
9/2022 661
Zarządzenie nr 237/2023 632
250/2021 599
95/2021 596
135/2022 584
73/2022 584
82/2021 584
117/2021 579
119/2021 554
5/2022 548
227/2021 545
3/2021 544
255/2021 541
91/2021 541
83/2021 537
62/2021 521
69/2021 517
75/2021 515
10/2022 514
49/2021 513
73/2021 513
94/2021 512
64/2021 508
74/2021 507
118/2021 503
123/2021 499
77/2021 498
34/2024 496
105/2021 494
234/2021 493
56/2021 491
226/2021 485
54/2021 485
128/2021 484
74/2022 483
89/2021 482
9/2014 481
114/2021 475
100/2021 472
152/2021 472
223/2021 472
51/2021 468
106/2021 467
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Rada Miejska Inowrocławia 60514
Transmisja z obrad 14172
STRUKTURA ORGANIZACYJNA RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA 11940
ZARZĄDY OSIEDLI 4411
Skład Młodzieżowej Rady Miejskiej Inowrocławia XVII kadencji 2939
Marcinkowski Tomasz 2650
Wybory ławników 2481
Szymański Dobromir 2208
Skład Miejskiej Rady Seniorów w Inowrocławiu kadencja 2018-2023 2000
Wroński Marcin 1962
Gaj Jan 1672
Tarczewski Jacek 1621
Komisja Oświaty i Kultury 1455
Podogrodzka Ewa 1419
Żukowska Maria 1387
Prawo miejscowe 1358
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji 1214
Kempska Ewa 1211
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 1148
Słabiński Marek 1139
Komisja Zdrowia, Rodziny i Pomocy Społecznej 1101
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 1096
Komisja Strategii i Promocji Miasta 1052
Bętkowski Jacek 1050
Komisja Uzdrowiskowa 1044
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 1036
Komisja Sportu i Młodzieży 1019
Komisja Budżetu i Finansów 1000
Polak Damian 1000
Kaczmarek Grzegorz 955
Basiński Maciej 948
Wąśniewski Waldemar 942
Kaźmierczak Patryk 938
Komisja Budżetu i Finansów 934
Komisja Sportu i Młodzieży 934
Komisja Rewizyjna 922
Komisja Porządku Publicznego, Bezpieczeństwa Obywateli i Ochrony Środowiska 916
Komisja Rewizyjna 900
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 885
Komisja Rewizyjna 879
Informacja o wyborze ławników na kadencję 2020-2023 876
Komisja ds. skarg (komisja doraźna) 862
Jaskulska Danuta 846
Komisja Uzdrowiskowa 838
Jardanowska Elżbieta 827
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 813
XXXIII/315/2020 797
Komisja Budżetu i Finansów 796
Interpelacja z 10 kwietnia 2019 r. w sprawie upamiętnienia Ireny Szewińskiej na Stadionie Miejskim im. Inowrocławskich Olimpijczyków w postaci "Tablicy Pamiątkowej". 775
Komisja Zdrowia, Rodziny i Pomocy Społecznej 761
Statystyki strony Urząd Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Urząd Miasta Inowrocławia 67498
Godziny pracy 34375
Kierownictwo Jednostki 22098
Struktura Urzędu 19808
Komenda Straży Miejskiej 9052
Obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego 8675
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 8536
II Zastępca Prezydenta - Koman Ewa 6901
Urząd Stanu Cywilnego 6688
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 6601
Prezydent - Brejza Ryszard 6224
I Zastępca - Piniewski Wojciech 5630
Regulamin organizacyjny 5527
Dane do faktur 5282
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. 5006
Wydział Dróg i Transportu 4860
Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa 4530
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Skłodowskiej-Curie 4437
Wydział Oświaty i Sportu 4148
Statut Miasta Inowrocławia 4110
Wykaz kamer Monitoringu Wizyjnego Miasta Inowrocławia 3718
Zakład Robót Publicznych 3611
Klauzula informacyjna Straż Miejska Inowrocławia 3457
Wydział Spraw Obywatelskich 3455
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości 3137
Dom Dziennego Pobytu „Życzliwa Przystań” 3067
Wydział Gospodarki Lokalowej 3006
Informacja w sprawie uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się 2994
Koordynatorzy do spraw dostępności 2918
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach 2876
Regulamin pracy 2720
Skarbnik - Rutkowska Dorota 2598
Wydział Budżetowo-Finansowy 2470
Sekretarz - Strachanowski Piotr 2352
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie 2315
Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień 2297
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 2290
Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych 2116
Udostępnianie aktów normatywnych 2043
Kaiser Magdalena 1924
Platforma Elektronicznego Fakturowania 1875
Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia 1854
Kujawskie Centrum Kultury 1819
Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu 1785
Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa sp. z o. o. 1711
Dostęp do informacji nieudostępnionej w BIP 1702
Ponowne wykorzystywanie 1655
Ośrodek Sportu i Rekreacji 1528
Wydział Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej 1490
Wydział Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Europejskich 1487
Statystyki strony Załatwianie spraw
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Załatwianie spraw 43895
REJESTRACJA ZGONU 15201
Dowody osobiste 11090
ODPISY AKTÓW STANU CYWILNEGO 6830
Załatwianie spraw z zakresu działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego 6028
Wniosek o KARTĘ INOWROCŁAWIANINA 5080
Wnoszenie podań w postaci elektronicznej 4339
Ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego 4124
Druki podatkowe 3178
Zameldowanie na pobyt stały 3096
ZAŚWIADCZENIE O ZDOLNOŚCI PRAWNEJ DO ZAWARCIA ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO POZA GRANICAMI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2980
Ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego 2854
Wniosek i zgłoszenie na wycinkę drzew i krzewów 2613
Wniosek o uzyskanie lokalu 2556
Zameldowanie na pobyt czasowy 2529
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED KIEROWNIKIEM URZĘDU STANU CYWILNEGO 2522
UZNANIE OJCOSTWA 2385
odpady komunalne 2369
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników 2319
Udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków 2287
Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym oraz naliczenie opłaty rocznej za umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego 2287
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED DUCHOWNYM - ŚLUB WYZNANIOWY ZE SKUTKAMI CYWILNOPRAWNYMI 2280
Międzyzakładowa Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa Pracowników Oświaty 2235
Ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego 2187
ZGŁOSZENIE URODZENIA DZIECKA/SPORZĄDZENIE AKTU URODZENIA 2108
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub zmianie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 1986
ZAŚWIADCZENIE O STANIE CYWILNYM 1959
Załatwianie spraw z zakresu Wydział Informatyki 1863
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej 1842
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego 1790
ZMIANA IMIENIA LUB NAZWISKA 1753
TRANSKRYPCJA (PRZENIESIENIE DO REJESTRU STANU CYWILNEGO) ZAGRANICZNEGO AKTU STANU CYWILNEGO 1744
Ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego 1729
Zgłoszenie mieszkania do zamiany, zamiany dobrowolne pomiędzy stronami 1710
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1507
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy 1494
Opinia zarządcy drogi do projektu czasowej organizacji ruchu 1485
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1466
Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 1437
Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 1417
Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1377
Wydanie decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego w podatku: od nieruchomości i podatku rolnym - osoby prawne, od środków transportowych oraz opłaty uzdrowiskowej i opłaty od posiadania psów. 1331
Wniosek na demontaż, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest 1256
Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych 1253
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej 1217
Wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 1207
Zapomogi zdrowotne dla nauczycieli 1149
Pomoc materialna dla uczniów w formie stypendium szkolnego 1122
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 1116
Zezwolenie na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego 1111
Statystyki strony Ogłoszenia i komunikaty
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
UWAGA! Ruszył program "Ciepłe Mieszkanie" 5376
Referent 45/2023 2961
ODPADY KOMUNALNE 2682
Pełnomocnik 1/2024 2617
Naczelnik 43/2023 2571
Zarządzenie Nr 286/2009 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 10 grudnia 2009 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie Miasta Inowrocławia oraz na wolne stanowiska kierowników miejs 2306
Podinspektor 44/2023 2210
Aplikant 39/2023 2145
Oświadczenia 2112
Aplikant 38/2023 2019
Ogłoszenia, obwieszczenia, komunikaty i informacje 2013
Kierownik Domu Dziennego Pobytu "Życzliwa Przystań" 1878
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 1869
Młodszy Referent 13/2024 1778
Podinspektor 11/2024 1735
Podinspektor 37/2023 1646
Podinspektor 9/2024 1611
Młodszy Referent 40/2023 1603
Program "Czyste powietrze" 1603
Oświadczenia 1594
Referent 42/2023 1523
Podinspektor 10/2024 1436
Referent 33/2023 1433
Referent 35/2023 1403
Referent 8/2024 1379
Referent 2/2024 1251
Referent 5/2024 1206
Inspektor 12/2024 1204
Kwestionariusz osobowy 1203
Referent 4/2024 1180
Inspektor 3/2024 1150
Podinspektor 36/2023 1090
Decyzja nr 01/2020 ws. cofnięcia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych dla SANITRANS Sp. z o.o. 1042
Raport oddziaływania na środowisko wraz z załącznikami przedsięwzięcia pn.: "Budowa instalacji do termicznego przekształcania odpadów przy ulicy Fabycznej 4 w Inowrocławiu" 1042
Referent 24/2023 1038
Referent 32/2023 1011
Referent 20/2023 996
Referent 29/2023 990
Referent 31/2023 990
Podinspektor 34/2023 925
Ogłoszenie w sprawie zbędnych składników majątku ruchomego Urzędu Miasta Inowrocławia. 914
Aplikant 41/2023 910
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży w czasie wakacji letnich w 2021 r. 898
Referent 22/2023 898
Informacja o jakości wody podawanej do sieci miejskiej (średnie wartości wskaźników za okres od 1.07.2020 r. do 31.12.2020 r. 890
Referent 7/2024 888
Inspektor 6/2024 879
Podinspektor 25/2023 861
Referent 21/2023 851
Otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu kultury fizycznej i sportu w 2022 r. 828
Statystyki strony Zamówienia publiczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
przetarg nieograniczony 2807
Regulamin do 130 000 zł 2150
Regulamin PZP 2021 974
ZZP.271.1.70.2020 940
przetarg nieograniczony 823
przetarg nieograniczony 789
przetarg niegraniczony 738
postepowanie w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych 725
Plan zamówień na 2022 r. 715
przetarg nieograniczony 681
przetarg niegraniczony 676
Zapytanie o cenę 641
przetarg niegraniczony 628
przetarg nieograniczony 617
przetarg niegraniczony 611
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000,00 zł na 2021 r. opublikowany w Biuletynie Zamówień Publicznych 15.01.2021 r. pod nr 2021/BZP 00001086/01/P 606
przetarg niegraniczony 603
przetarg niegraniczony 587
umowa ZZP.272.60.2022 581
przetarg nieograniczony 579
przetarg niegraniczony 568
przetarg nieograniczony 567
Plan zamówień na 2023 r. 565
negocjacje bez ogłoszenia 563
przetarg nieograniczony 554
przetarg niegraniczony 546
przetarg niegraniczony 541
przetarg nieograniczony 540
przetarg niegraniczony 534
przetarg nieograniczony 526
przetarg niegraniczony 517
przetarg niegraniczony 513
przetarg nieograniczony 510
przetarg nieograniczony 510
przetarg nieograniczony 508
przetarg nieograniczony 507
przetarg nieograniczony 502
przetarg nieograniczony 502
przetarg niegraniczony 494
zapytanie o cenę 492
ZZP.272.26.2022 474
przetarg niegraniczony 469
przetarg nieograniczony 464
przetarg nieograniczony 464
przetarg niegraniczony 463
przetarg niegraniczony 458
przetarg nieograniczony 456
przetarg niegraniczony 454
przetarg niegraniczony 449
przetarg nieograniczony 445