Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Załatwianie spraw z zakresu Wydział Informatyki

Komórka
realizująca
       
                            Wydział  Informatyki                                 
Rodzaj sprawy Rejestracja domeny drugiego stopnia w domenie "inowroclaw.pl"
Wymagane dokumenty Prawidłowo wypełniony wniosek
Dokumenty do pobrania Wniosek o rejestrację
Opłaty Rejestracja domeny drugiego stopnia w domenie „inowroclaw.pl" jest nieodpłatna. Natomiast utrzymanie nazwy zarejestrowanej domeny jest płatne i wynosi 30 zł netto rocznie + obowiązująca stawka podatku VAT.
Zwolnienie z opłaty
Miejsce złożenia dokumentów
Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia sprawy Wniosek o rejestrację i utrzymywanie nazwy domeny rozpatruje Prezydent Miasta Inowrocławia, w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku w formie pisemnej.
Tryb odwoławczy --------------------
Podstawa prawna Zarządzenie Prezydenta Miasta Inowrocławia
Uwagi Pozytywne rozpatrzenie wniosku powoduje rejestrację domeny oraz przesłanie odpowiedniej informacji na adres mailowy wnioskodawcy.
W przypadku odmowy rejestracji domeny wnioskodawca informowany jest o tym w formie pisemnej.

 

Załączniki

Powiadom znajomego