W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ZAŚWIADCZENIE O STANIE CYWILNYM

Komórka realizująca Urząd Stanu Cywilnego
Rodzaj sprawy ZAŚWIADCZENIE O STANIE CYWILNYM
Wymagane
dokumenty
  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym.
  2. Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport) do wglądu.
Dokumenty do
pobrania
wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym
Opłaty 38 zł. opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym

Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miasta Inowrocławia nr 84 1020 1462 0000 7102 0313 0143 lub w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia pok. nr 118.
Miejsce złożenia
dokumentów
Urząd Stanu Cywilnego, pok. nr 11
aleja Ratuszowa 36
88 - 100 Inowrocław
tel. 52 35 55 340

Cas załatwienia
sprawy
niezwłocznie, po zrealizowaniu zlecenia migracji aktu stanu cywilnego do Bazy Usług Stanu Cywilnego
Tryb odwoławczy Odwołanie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego, za pośrednictwem kierownika urzędu stanu cywilnego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji o odmowie wydania zaświadczenia.
Podstawa prawna - ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 709)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1491)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1000).
Uwagi Wniosek składa się osobiście do wybranego kierownika urzędu stanu cywilnego.
Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest osobie, której dotyczy i jest ważne przez okres 6 miesięcy od daty jego sporządzenia.

Załączniki

Powiadom znajomego