Kierownictwo Urzędu
Kancelaria Prezydenta 52 35 55 333 52 35 55 420 Sekretariat Zastępcy Prezydenta 52 35 55 227 Sekretariat Sekretarza Miasta 52 35 55 227 Skarbnik Miasta 52 35 55 301
Urząd Miasta Inowrocławia
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
tel. centrala: 52 35 55 300
fax: 52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl
ePUAP: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka
NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725
Identyfikator gminy TERYT: 0407011
Kancelaria Prezydenta 52 35 55 333 52 35 55 420 Sekretariat Zastępcy Prezydenta 52 35 55 227 Sekretariat Sekretarza Miasta 52 35 55 227 Skarbnik Miasta 52 35 55 301
Centrala Urzędu 52 35 55 300 Zasady korzystania z insygniów Miasta 52 35 55 303 Biuletyn Informacji Publicznej 52 35 55 303 Kierownik Referatu Administracyjno-Gospodarczego 52 35 55 266 Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego 52 35 55 345
Naczelnik wydziału 52 35 55 276 Rejestracja nazw domen 52 35 55 244
Nadzorowanie przestrzegania i stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych 52 35 55 347
Sprawy wymiaru podatku i opłat lokalnych 52 35 55 431 52 35 55 262 Stanowisko ds. Planowania Budżetowego 52 35 55 520 Księgowość podatków i opłat lokalnych - podatek od nieruchomości i rolny (osoby fizyczne) 52 35 55 268 52 35 55 518 Księgowość podatków i opłat lokalnych - podatek od nieruchomości i rolny...
Sprawy kancelaryjne i finansowe 52 35 55 280 Nadzór nad realizacją inwestycji 52 35 55 428 52 35 55 269 52 35 55 397 Pozyskiwanie środków zewnętrznych 52 35 55 329 52 35 55 384 Dotacje na zabytki 52 35 55 397 Inowrocławski Budżet Obywatelski 52 35 55 235 Naczelnik Wydziału 52 35 55...
Dowody osobiste 52 35 55 310 52 35 55 338 Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 52 35 55 313 Sprawy meldunkowe, zgłaszanie zgromadzeń 52 35 55 289 52 35 55 312 Postępowanie administracyjne w sprawach zameldowania i wymeldowania w drodze decyzji 52 35 55 337 ...
Przyjmowanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczeń opiekuńczych, jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka, świadczenia rodzicielskiego, jednorazowego świadczenia "Za Życiem" oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego 52 35 55 261 Przyznawanie prawa do świadczeń rodzinnych oraz...
Dzierżawy gruntów Miasta, sprawy finansowe i organizacyjne 52 35 55 216 Sprzedaż nieruchomości Miasta, ustanowienia służebności,dzierżawy gruntów Miasta, wejścia na teren 52 35 55 212 Wieczyste użytkowanie nieruchomości, trwały zarząd, sprzedaż lokali 52 35 55 225 52 35 55 226 Nabywanie nieruchomości, opłaty...
Udzielanie informacji i przyjmowanie wniosków związanych z przydziałem i zamianą mieszkań oraz przypisaniem tytułu prawa do lokalu 52 35 55 298 Sprawy kancelaryjne i organizacyjne 52 35 55 267 Sprawy mieszkaniowe, przydział lokalu mieszkalnego, socjalnego lub zamiennego 52 35 55 341 52 35 55 283 Zamiany mieszkań,...