Wykaz ważniejszych telefonów
XMLKierownictwo Urzędu
Kancelaria Prezydenta 52 35 55 333 52 35 55 420 Sekretariat I Zastępcy Prezydenta 52 35 55 227 Sekretariat II Zastępcy Prezydenta 52 35 55 321 Sekretariat Sekretarza Miasta 52 35 55 227 Skarbnik Miasta 52 35 55 301
Wydział Organizacyjny
Centrala Urzędu 52 35 55 300 Sprawy kadrowe Urzędu, staże i praktyki 52 35 55 317 Nabory, obsługa administracyjna funduszu socjalnego przy Urzędzie 52 35 55 320 Sprawy płac i ubezpieczeń społecznych 52 35 55 326 Zasady korzystania z insygniów Miasta 52 35 55 303 Biuletyn Informacji Publicznej 52 35 55 303...
Wydział Informatyki
Naczelnik wydziału 52 35 55 276 Rejestracja nazw domen 52 35 55 244
Inspektor Ochrony Danych
Nadzorowanie przestrzegania i stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych 52 35 55 347
Wydział Budżetowo-Finansowy
Sprawy wymiaru podatku i opłat lokalnych 52 35 55 431 52 35 55 262 Stanowisko ds. Planowania Budżetowego 52 35 55 520 Księgowość podatków i opłat lokalnych - podatek od nieruchomości i rolny (osoby fizyczne) 52 35 55 268 52 35 55 518 Księgowość podatków i opłat lokalnych - podatek od nieruchomości i rolny...
Wydział Inwestycji, Dróg i Rozwoju Miasta
Kontrola przewoźników drogowych, transport drogowy taksówką, transport zbiorowy 52 35 55 241 Zarządzanie drogami gminnymi, utrzymanie dróg 52 35 55 217 Zajęcie pasa drogowego, ewidencja dróg, strefa płatnego parkowania 52 35 55 476 52 35 55 475 52 35 55 204 Oznakowanie dróg, uzgadnianie dokumentacji...
Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
Dowody osobiste 52 35 55 310 52 35 55 338 Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 52 35 55 313 Sprawy meldunkowe, zgłaszanie zgromadzeń 52 35 55 289 52 35 55 312 Postępowanie administracyjne w sprawach zameldowania i wymeldowania w drodze decyzji 52 35 55 337 ...
Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia
Przyjmowanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczeń opiekuńczych, jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka, świadczenia rodzicielskiego, jednorazowego świadczenia "Za Życiem" oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego 52 35 55 261 Przyznawanie prawa do świadczeń rodzinnych oraz...
Wydział Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
Dzierżawy gruntów Miasta, sprawy finansowe i organizacyjne 52 35 55 216 Sprzedaż nieruchomości Miasta, ustanowienia służebności,dzierżawy gruntów Miasta, wejścia na teren 52 35 55 212 Wieczyste użytkowanie nieruchomości, trwały zarząd, sprzedaż lokali 52 35 55 225 52 35 55 226 Nabywanie nieruchomości, opłaty...
Wydział Gospodarki Lokalowej
Sprawy finansowe, ulgi, odpracowanie zadłużeń 52 35 55 349 Ulgi i windykacja odszkodowań 52 35 55 472 Sprawy mieszkaniowe, przydziały mieszkań, wspólnoty mieszkaniowe, lokale użytkowe 52 35 55 341 52 35 55 283 Zamiany mieszkań, wyroki eksmisyjne, regulacja tytułów prawnych 52 35 55 207 Sprawy remontowe i...
Wydział Oświaty i Sportu
Sprawy finansowe kultury fizycznej, stowarzyszenia sportowe, sport szkolny, imprezy masowe 52 35 55 309 Sprawy kancelaryjne, nauczanie indywidualne 52 35 55 231 Sprawy finansowe oświaty, inwestycje i remonty, zapomogi zdrowotne dla nauczycieli 52 35 55 324 Pomoc materialna dla uczniów, dofinansowanie młodocianych...
Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa
Zwrot podatku akcyzowego 52 35 55 334 Sprawy finansowe Wydziału 52 35 55 254 Monitorowanie źródeł zanieczyszczenia powietrza i hałasu, sprawy związane z likwidacją azbestu dotacje na zamienne źródła grzewcze, Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, edukacja ekologiczna 52...
Wydział Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej
Redaktor naczelna "Co słychać? Inowrocław" 52 35 55 260 Komunikacja społeczna 52 35 55 260 Promocja Miasta 52 35 55 343 Kierownik Referatu Kultury, Promocji 52 35 55 302 Naczelnik Wydziału 52 35 55 206
Urząd Stanu Cywilnego
Wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego 52 35 55 340 Rejestracja urodzeń, rejestracja zgonów, organizacja uroczystości jubileuszowych 52 35 55 211 Rejestracja małżeństw 52 35 55 308 Kierownik 52 35 55 311
Komenda Straży Miejskiej
Numer alarmowy bezpłatny 986 Przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców Miasta 52 35 55 281 Kierownik Referatu Prewencji 52 35 55 387 Kierownik Referatu Patrolowo-Interwencyjnego 52 35 55 284 Komendant Straży Miejskiej 52 35 55 243
Biuro Rady Miejskiej
Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej oraz komisji Rady Miejskiej 52 35 55 223 52 35 55 293 Naczelnik Biura Rady Miejskiej 52 35 55 292
Biuro Ochrony Informacji Niejawnych, Obrony Cywilnej i Spraw Wojskowych
Kwalifikacja i rejestracja wojskowa, nakładanie świadczeń rzeczowych i osobistych, wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach: o uznanie za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członka rodziny, o uznanie za żołnierza samotnego, o ustalenie i wypłacenie należnego świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy odbywającym ćwiczenia wojskowe, o...
Główny specjalista na stanowisku ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Współpraca z organizacjami pozarządowymi, współpraca z Młodzieżową Radą Miejską Inowrocławia, Miejską Radą Seniorów, stypendia dla studentów 52 35 55 299
Główny specjalista na stanowisku ds. bhp i ppoż.
Kontrola bhp i ppoż. w miejskich jednostkach organizacyjnych 52 35 55 247
Zespół Zamówień Publicznych
Prowadzenie postępowań dotyczących zamówień publicznych 52 35 55 250
Rzecznik prasowy
Rzecznik prasowy 52 35 55 305
Zespół Kontroli Finansowej
Zespół Kontroli Finansowej 53 35 55 257
Audytor Wewnętrzny
Audytor Wewnętrzny 52 35 55 427
Biuro Parwne
Naczelnik Biura Prawnego 52 35 55 307