Raport o stanie Miasta Inowrocławia za rok 2023
Urząd Miasta Inowrocławia
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
tel. centrala: 52 35 55 300
fax: 52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl
ePUAP: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka
NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725
Identyfikator gminy TERYT: 0407011
Raport obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku poprzednim, w szczególności w zakresie realizacji polityk, programów i strategii oraz uchwał Rady Miejskiej Inowrocławia.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku 2021, w szczególności w zakresie realizacji polityk, programów i strategii oraz uchwał Rady Miejskiej Inowrocławia.
Raport obejmuje podsumowanie działalności prezydenta w roku poprzednim, w szczególności w zakresie realizacji polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy oraz budżetu obywatelskiego. Niniejszy dokument stanowi zwięzłą informację dla Rady Miejskiej Inowrocławia oraz mieszkańców o działaniach podejmowanych w powyższym zakresie przez cały 2020...
Nowelizacja ustawy o samorządzie gminnym z 2018 r. wprowadziła artykuł 28 aa, który zobowiązuje organ wykonawczy, czyli Prezydenta Miasta Inowrocławia, do corocznego przedstawienia Radzie Miejskiej Inowrocławia, w terminie do dnia 31 maja, raportu o stanie gminy. Raport winien obejmować podsumowanie działalności prezydenta w roku...
Na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Prezydent Miasta Inowrocławia przedstawia „Raport o stanie Miasta Inowrocławia za rok 2018”. Raport obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku 2018, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej Inowrocławia i...