W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: ENEA S.A.
Nazwa kontrahenta ENEA S.A.
Przedmiot umowy Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby PWiK sp. z o.o. w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 5568763.32 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-10
Identyfikator umowy 364
Nazwa kontrahenta: ENEA S.A.
Nazwa kontrahenta ENEA S.A.
Przedmiot umowy Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej
Wartość umowy brutto 6681029.30 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-10
Identyfikator umowy 363
Nazwa kontrahenta: ECOROAD Sp. z o.o. Sp. k., Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław
Nazwa kontrahenta ECOROAD Sp. z o.o. Sp. k., Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 323535.40 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-20
Identyfikator umowy 362
Nazwa kontrahenta: Myjnia Samochodowa 'Laguna' Izabela Kordyla w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Myjnia Samochodowa 'Laguna' Izabela Kordyla w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Świadczenie usług w postaci mycia samochodów należących do Miasta
Wartość umowy brutto 8500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-16
Identyfikator umowy 361
Nazwa kontrahenta: Zakład Budownictwa Ogólnego Stanisław Janowczyk, ul. Wiejska 24, 88-153 Kruszwica
Nazwa kontrahenta Zakład Budownictwa Ogólnego Stanisław Janowczyk, ul. Wiejska 24, 88-153 Kruszwica
Przedmiot umowy Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka 17 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 112813.16 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-16
Identyfikator umowy 360
Nazwa kontrahenta: INOHURT Sp. z o.o., ul. Nowa 32, Inowrocław
Nazwa kontrahenta INOHURT Sp. z o.o., ul. Nowa 32, Inowrocław
Przedmiot umowy wykonanie przebudowy chodnika na działce nr 11/8 w rejonie ul. Józefa Krzymińskiego
Wartość umowy brutto 20233.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-08
Identyfikator umowy 359
Nazwa kontrahenta: 'Maja' Rzadkowalski, Reczkowski Spółka Jawna
Nazwa kontrahenta 'Maja' Rzadkowalski, Reczkowski Spółka Jawna
Przedmiot umowy sprzedanie i dostarczenie 600 paczek świątecznych ze słodyczami dla dzieci niepełnosprawnych oraz dzieci ze świetlic socjoterapeutycznych
Wartość umowy brutto 12234.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-14
Identyfikator umowy 358
Nazwa kontrahenta: P.P.H.U. „SZEWBUD“ Ryszard Szewczyk, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta P.P.H.U. „SZEWBUD“ Ryszard Szewczyk, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Dokończenie przebudowy ulicy Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 632560.71 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-15
Identyfikator umowy Umowa 357
Nazwa kontrahenta: P.H.U. Matimax Wydawnictwo Mateusz Matuszak Inowrocław
Nazwa kontrahenta P.H.U. Matimax Wydawnictwo Mateusz Matuszak Inowrocław
Przedmiot umowy dostarczenie 3.000 sztuk książeczek dla dzieci na temat obwodnicy Inowrocławia
Wartość umowy brutto 16260.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-09-21
Identyfikator umowy 356
Nazwa kontrahenta: Specjalistyczny Zakład Ogrodniczy Włodzisłąw Barcikowski z Pakości
Nazwa kontrahenta Specjalistyczny Zakład Ogrodniczy Włodzisłąw Barcikowski z Pakości
Przedmiot umowy Dostawa sadzonek roślin, obsada i urządzenie rabat na terenie w pobliżu 'Kauli' na osiedlu Rąbin w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 15967.17 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-07
Identyfikator umowy 355
Nazwa kontrahenta: INOPLANT sp. z o.o. sp. komandytowa Sójkowo - Inowrocław
Nazwa kontrahenta INOPLANT sp. z o.o. sp. komandytowa Sójkowo - Inowrocław
Przedmiot umowy zagospodarowanie 2.400 m2 działki przy ul. Staropoznańskiej w Inowroćławiu
Wartość umowy brutto 29766.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-09-21
Identyfikator umowy 354
Nazwa kontrahenta: F.H.Nas. ELRO Hurt-Detal Sklep Ogrodniczy w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta F.H.Nas. ELRO Hurt-Detal Sklep Ogrodniczy w Inowrocławiu
Przedmiot umowy dostarczenie materiałów ogrodniczych niezbędnych do wykonania nasadzeń drzew i krzewów
Wartość umowy brutto 14637.25 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-09-06
Identyfikator umowy 353
Nazwa kontrahenta: Hotel 'BAST' Szczygłowscy Andrzej i Alicja s.c.
Nazwa kontrahenta Hotel 'BAST' Szczygłowscy Andrzej i Alicja s.c.
Przedmiot umowy dotacja remont i częściową wymianę konstrukcji dachu w budynku Hotelu BAST
Wartość umowy brutto 37931.70 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-05
Identyfikator umowy Umowa 352
Nazwa kontrahenta: Robert Drogowski
Nazwa kontrahenta Robert Drogowski
Przedmiot umowy przygotowanie i wygłoszenie wykładu pt.: 'Dlaczego dotknął mnie zawał serca? Przyczyny, objawy, leczenie'
Wartość umowy brutto 350.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-24
Identyfikator umowy 351
Nazwa kontrahenta: Anna Dumała
Nazwa kontrahenta Anna Dumała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 350
Nazwa kontrahenta: Małgorzata Sroka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Sroka
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 349
Nazwa kontrahenta: Magdalena Kwiatkowska
Nazwa kontrahenta Magdalena Kwiatkowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 348
Nazwa kontrahenta: Dorota Dymel
Nazwa kontrahenta Dorota Dymel
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 347
Nazwa kontrahenta: Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 346
Nazwa kontrahenta: Violetta Stańska
Nazwa kontrahenta Violetta Stańska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 345
Nazwa kontrahenta: Grażyna Kutzner
Nazwa kontrahenta Grażyna Kutzner
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 344
Nazwa kontrahenta: Anna Lasota
Nazwa kontrahenta Anna Lasota
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 343
Nazwa kontrahenta: Aleksandra Piwek
Nazwa kontrahenta Aleksandra Piwek
Przedmiot umowy przeprowadzenie czterech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 392.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 342
Nazwa kontrahenta: Joanna Pluta
Nazwa kontrahenta Joanna Pluta
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-31
Identyfikator umowy 341
Nazwa kontrahenta: Stanisław Janowczyk Zakład Budownictwa Ogólnego, ul. Wiejska 24, 88-153 Kruszwica
Nazwa kontrahenta Stanisław Janowczyk Zakład Budownictwa Ogólnego, ul. Wiejska 24, 88-153 Kruszwica
Przedmiot umowy remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cegielnej 9 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 14100.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-25
Identyfikator umowy 340