W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Dorota Dymel
Nazwa kontrahenta Dorota Dymel
Przedmiot umowy przeprowadzenie czterech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 392.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 519
Nazwa kontrahenta : Anna Dumała
Nazwa kontrahenta Anna Dumała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 518
Nazwa kontrahenta : Aniceta Gajos
Nazwa kontrahenta Aniceta Gajos
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 517
Nazwa kontrahenta : Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 516
Nazwa kontrahenta : Grażyna Juchacz
Nazwa kontrahenta Grażyna Juchacz
Przedmiot umowy przeprowadzenie trzech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 294.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 515
Nazwa kontrahenta : Agata Jańczak
Nazwa kontrahenta Agata Jańczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 514
Nazwa kontrahenta : Małgorzata Sroka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Sroka
Przedmiot umowy przeprowadzenie trzech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 294.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 513
Nazwa kontrahenta : Patrycja Kalbarczyk
Nazwa kontrahenta Patrycja Kalbarczyk
Przedmiot umowy przygotowanie i wygłoszenie wykładu pt.: 'Dieta dla seniora'
Wartość umowy brutto 350.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-05
Identyfikator umowy 512
Nazwa kontrahenta : Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Prowadzenie Schroniska i Ogrzewalni dla bezdomych mężczyzn przez Koło Inowrocławskie TPBA
Wartość umowy brutto 91000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-16
Identyfikator umowy Umowa 511
Nazwa kontrahenta : Chrześcijańska Służba Charytatywna Oddział Kujawsko-Pomorski w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Chrześcijańska Służba Charytatywna Oddział Kujawsko-Pomorski w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Bank Żywności - pomoc osobom ubogim z miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 2800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-07
Identyfikator umowy 510
Nazwa kontrahenta : Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Przewóz transportem żywoności z Unii Europejskiej dla najuboższych mieszkańców miasta Inowrocławia oraz zabezpieczenie żywności w magazynie centralnym
Wartość umowy brutto 9200.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-07
Identyfikator umowy 509
Nazwa kontrahenta : Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
Nazwa kontrahenta Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
Przedmiot umowy Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Kobiet
Wartość umowy brutto 40000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-07
Identyfikator umowy 508
Nazwa kontrahenta : anonimizacja
Nazwa kontrahenta anonimizacja
Przedmiot umowy opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wartość umowy brutto 420.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-20
Identyfikator umowy 507
Nazwa kontrahenta : INOHURT Sp. z o.o. ul. Nowa 32 Inowrocław
Nazwa kontrahenta INOHURT Sp. z o.o. ul. Nowa 32 Inowrocław
Przedmiot umowy Naprawa, konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej sygnalizacji świetlnych znajdujacych sie w ciągu ulic gminnych na terenie Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 46740.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-02-01
Identyfikator umowy 506
Nazwa kontrahenta : Partner XXI PIK sp. z o.o. w Bydgoszczy
Nazwa kontrahenta Partner XXI PIK sp. z o.o. w Bydgoszczy
Przedmiot umowy Dostarczanie do Urzędu Miasta Inowrocławia materiałów biurowych
Wartość umowy brutto 25346.34 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-19
Identyfikator umowy Umowa 505
Nazwa kontrahenta : PRO-SERWIS S.C. w Bydgoszczy
Nazwa kontrahenta PRO-SERWIS S.C. w Bydgoszczy
Przedmiot umowy Dostarczenie, zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie 3 wynajetych kserokopiarek do Urzędu Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 8928.22 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-31
Identyfikator umowy 504
Nazwa kontrahenta : PENA Sp. z o.o. ul. Wołczyńska 46-48 Poznań
Nazwa kontrahenta PENA Sp. z o.o. ul. Wołczyńska 46-48 Poznań
Przedmiot umowy aneks nr 1 do umowy na wykonanie naprawy murków oporowych zlokalizowanych wzdłuż budynków w pasie drogowym drogi publicznej kategorii gminnej al. 800-lecia Inowrocławia nr 3 i 5 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 10726.17 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-31
Identyfikator umowy Umowa 503
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Iwona Sadowska
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Iwona Sadowska
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-29
Identyfikator umowy 502
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Paulina Łazur
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Paulina Łazur
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy 501
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Beata Buch
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Beata Buch
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-22
Identyfikator umowy 500
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Monika Safian
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Monika Safian
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy 499
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Małgorzata Kręcichwost
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Małgorzata Kręcichwost
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy 498
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Marzena Lewandowska
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Marzena Lewandowska
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy 497
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Beata Lemańska
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Beata Lemańska
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy 496
Nazwa kontrahenta : pracownik urzędu p. Maria Jaworska
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Maria Jaworska
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy 495