W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: LOGOS S.C. w Toruniu
Nazwa kontrahenta LOGOS S.C. w Toruniu
Przedmiot umowy Dostarczanie do Urzędu Miasta Inowrocławia środków czystości
Wartość umowy brutto 14510.73 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 414
Nazwa kontrahenta: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. w Jaśle
Nazwa kontrahenta Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. w Jaśle
Przedmiot umowy Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego do Urzędu Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 37760.48 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-14
Identyfikator umowy 413
Nazwa kontrahenta: Anna Chęś Firma Usługowa Marcinkowo 12 Gębice
Nazwa kontrahenta Anna Chęś Firma Usługowa Marcinkowo 12 Gębice
Przedmiot umowy zlecenie na analizę zawierajacą pomiar ruchu oraz możliwość przenoszenia natężeń ruchu na ul. Pokojowej
Wartość umowy brutto 1200.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-19
Identyfikator umowy Umowa 412
Nazwa kontrahenta: Maria Świtała
Nazwa kontrahenta Maria Świtała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 411
Nazwa kontrahenta: Aniceta Gajos
Nazwa kontrahenta Aniceta Gajos
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 410
Nazwa kontrahenta: Anna Dumała
Nazwa kontrahenta Anna Dumała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 409
Nazwa kontrahenta: Ebru Szczechowska
Nazwa kontrahenta Ebru Szczechowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 408
Nazwa kontrahenta: Henryka Szałczyńska
Nazwa kontrahenta Henryka Szałczyńska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 407
Nazwa kontrahenta: Violetta Stańska
Nazwa kontrahenta Violetta Stańska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 406
Nazwa kontrahenta: Agata Jańczak
Nazwa kontrahenta Agata Jańczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie trzech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 294.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 405
Nazwa kontrahenta: Dorota Dymel
Nazwa kontrahenta Dorota Dymel
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 404
Nazwa kontrahenta: Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 403
Nazwa kontrahenta: Ewelina Wudzka-Nowak
Nazwa kontrahenta Ewelina Wudzka-Nowak
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 402
Nazwa kontrahenta: Danuta Szparaga
Nazwa kontrahenta Danuta Szparaga
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 401
Nazwa kontrahenta: Zakład Usług Informatycznych Stanisław Kowalski we Wrocławiu
Nazwa kontrahenta Zakład Usług Informatycznych Stanisław Kowalski we Wrocławiu
Przedmiot umowy Opieka informatyczna na oprogramowanie Rejestr Uzgodnień i Zajęć Pasa Drogowego RUZP IB
Wartość umowy brutto 600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-15
Identyfikator umowy 400
Nazwa kontrahenta: Wielobranżowe P.P.H.U. i Transportowe „ELEKTROM”, Jacewo 43, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Wielobranżowe P.P.H.U. i Transportowe „ELEKTROM”, Jacewo 43, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 145000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-28
Identyfikator umowy 399
Nazwa kontrahenta: Roman Chamski
Nazwa kontrahenta Roman Chamski
Przedmiot umowy opiniowanie projektów kolorystyk elewacji
Wartość umowy brutto 150.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-20
Identyfikator umowy 398
Nazwa kontrahenta: Dawid Rakoczy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe 'MAXDROGI' ul. gen. Józefa Hallera 7 Bielsko Biała
Nazwa kontrahenta Dawid Rakoczy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe 'MAXDROGI' ul. gen. Józefa Hallera 7 Bielsko Biała
Przedmiot umowy zlecenie pomiaru natężenia ruchu drogowego na drogach gminnych ul. Władysława Łokietka i al. 800-lecia Inowrocławia
Wartość umowy brutto 7670.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-11-28
Identyfikator umowy 397
Nazwa kontrahenta: 'RUCH' S.A. w Warszawie
Nazwa kontrahenta 'RUCH' S.A. w Warszawie
Przedmiot umowy Dostarczanie w ramach prenumeraty rocznej gazet, czasopism, magazynów i wydawnictw seryjnych do UMI
Wartość umowy brutto 40953.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 396
Nazwa kontrahenta: LOG Systems Sp. z o.o. w Poznaniu
Nazwa kontrahenta LOG Systems Sp. z o.o. w Poznaniu
Przedmiot umowy Udzielenie licencji na oprogramowanie LOG System
Wartość umowy brutto 4284.09 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-13
Identyfikator umowy 395
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej'EMIR' Sp. z o.o.
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej'EMIR' Sp. z o.o.
Przedmiot umowy Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia
Wartość umowy brutto 36531.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 394
Nazwa kontrahenta: Beata Rydlewska 'AMARYLIS' w Szadłowicach
Nazwa kontrahenta Beata Rydlewska 'AMARYLIS' w Szadłowicach
Przedmiot umowy Dostawa wiązanek pogrzebowych, wiązanek pod pomniki i tablice oraz wiązanek oficjalnych na potrzeby UM
Wartość umowy brutto 14200.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-15
Identyfikator umowy Umowa 393
Nazwa kontrahenta: Mirosław Knioła
Nazwa kontrahenta Mirosław Knioła
Przedmiot umowy wycena nieruchomości gruntowych w celu przekształcenia, ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej
Wartość umowy brutto 25300.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-14
Identyfikator umowy 392
Nazwa kontrahenta: Karolina Tojek KMT Nieruchomości
Nazwa kontrahenta Karolina Tojek KMT Nieruchomości
Przedmiot umowy wycena lokali mieszkalnych, użytkowych, budynków jednorodzinnych
Wartość umowy brutto 20120.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-14
Identyfikator umowy 391
Nazwa kontrahenta: Zofia Banach
Nazwa kontrahenta Zofia Banach
Przedmiot umowy wynagrodzenie za posiedzenie Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej
Wartość umowy brutto 450.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-14
Identyfikator umowy 390