W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Koordynatorzy do spraw dostępności

Na podstawie zarządzenia nr 223/2024 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 5 grudnia 2024 r. na koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Inowrocławia wyznaczono:

 

Piotra Strachanowskiego - Sekretarza Miasta

Zadanie:

Monitorowanie działalności Urzędu Miasta Inowrocławia w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

tel: 52 35 55 271

e-mail: sekretarz@inowroclaw.pl

 

 

Alicję Ślesińską  – Naczelnika Wydziału Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich

Zadanie:

Zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie usług świadczonych przez Urząd Miasta Inowrocławia.

tel: 52 35 55 228

e-mail: aslesinska@inowroclaw.pl

 

 

Jarosława Osińskiego – Naczelnika Wydziału  Informatyki

Zadanie:

Zapewnienie dostępności cyfrowej w zakresie usług świadczonych przez Urząd Miasta Inowrocławia.

tel. 52 35 55 276

e-mail: josinski@inowroclaw.pl

 

 

Małgorzatę Bartoszcze – Kierownika Referatu Administracyjno-Gospodarczego

Zadanie:

Zapewnienie dostępności architektonicznej w budynkach Urzędu Miasta Inowrocławia, w szczególności przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Inowrocławia.

tel: 52 35 55 266

e-mail: mbartoszcze@inowroclaw.pl

 

 

Powiadom znajomego