Koordynatorzy do spraw dostępności
Na podstawie zarządzenia nr 223/2024 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 5 grudnia 2024 r. na koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Inowrocławia wyznaczono:
Piotra Strachanowskiego - Sekretarza Miasta
Zadanie:
Monitorowanie działalności Urzędu Miasta Inowrocławia w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
tel: 52 35 55 271
e-mail: sekretarz@inowroclaw.pl
Alicję Ślesińską – Naczelnika Wydziału Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
Zadanie:
Zapewnienie dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie usług świadczonych przez Urząd Miasta Inowrocławia.
tel: 52 35 55 228
e-mail: aslesinska@inowroclaw.pl
Jarosława Osińskiego – Naczelnika Wydziału Informatyki
Zadanie:
Zapewnienie dostępności cyfrowej w zakresie usług świadczonych przez Urząd Miasta Inowrocławia.
tel. 52 35 55 276
e-mail: josinski@inowroclaw.pl
Małgorzatę Bartoszcze – Kierownika Referatu Administracyjno-Gospodarczego
Zadanie:
Zapewnienie dostępności architektonicznej w budynkach Urzędu Miasta Inowrocławia, w szczególności przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Inowrocławia.
tel: 52 35 55 266
e-mail: mbartoszcze@inowroclaw.pl