W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Aquator sp. z o.o. ul. Przemysłowa 26, Ostrzeszów
Nazwa kontrahenta Aquator sp. z o.o. ul. Przemysłowa 26, Ostrzeszów
Przedmiot umowy Dostawa wody źródlanej 'DOBRA WODA' do Urzedu Miasta oraz najem 24 urządzeń do jej dozowania.
Wartość umowy brutto 4073.76 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-18
Identyfikator umowy Umowa 169
Nazwa kontrahenta : Henryk Chyła
Nazwa kontrahenta Henryk Chyła
Przedmiot umowy 2-godzinny kancert zespołu Stara Szkoła
Wartość umowy brutto 1650.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-22
Identyfikator umowy 168
Nazwa kontrahenta : Grażyna Matykiewicz
Nazwa kontrahenta Grażyna Matykiewicz
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 167
Nazwa kontrahenta : Anna Lasota
Nazwa kontrahenta Anna Lasota
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 166
Nazwa kontrahenta : Dorota Dymel
Nazwa kontrahenta Dorota Dymel
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 165
Nazwa kontrahenta : Ebru Szczechowska
Nazwa kontrahenta Ebru Szczechowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 164
Nazwa kontrahenta : Anna Dziatkowicz
Nazwa kontrahenta Anna Dziatkowicz
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 163
Nazwa kontrahenta : Marzena i Robert Wojciechowscy Firma Handlowo-Usługowa s.c.
Nazwa kontrahenta Marzena i Robert Wojciechowscy Firma Handlowo-Usługowa s.c.
Przedmiot umowy przygotowanie i wydanie obiadów i bufetu kawowego dla komitetu naukowego, uczestników, prelegentów i gości XXII Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 11922.45 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-16
Identyfikator umowy 162
Nazwa kontrahenta : Patrycja Kalbarczyk
Nazwa kontrahenta Patrycja Kalbarczyk
Przedmiot umowy przygotowanie i wygłoszenie wykładu pt. 'Pułapki na sklepowych półkach - jak czytać etykiety?'
Wartość umowy brutto 300.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-15
Identyfikator umowy 161
Nazwa kontrahenta : Pracownia Projektowa 'SiećI' Paweł Łukowicz Bydgoszcz
Nazwa kontrahenta Pracownia Projektowa 'SiećI' Paweł Łukowicz Bydgoszcz
Przedmiot umowy opracowanie miejscowego planu ul. Poznańska, Miechowicka i Ranusa
Wartość umowy brutto 27994.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-31
Identyfikator umowy 160
Nazwa kontrahenta : Pracownia Projektowa 'SiećI' Paweł Łukowicz Bydgoszcz
Nazwa kontrahenta Pracownia Projektowa 'SiećI' Paweł Łukowicz Bydgoszcz
Przedmiot umowy opracowanie miejscowego planu ul. Wierzbińskiego i Rabińska
Wartość umowy brutto 24993.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-31
Identyfikator umowy 159
Nazwa kontrahenta : Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna „ARIS” Rolbiecki Zbigniew, 87-140 Chełmża
Nazwa kontrahenta Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna „ARIS” Rolbiecki Zbigniew, 87-140 Chełmża
Przedmiot umowy Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody i cyrkulacji w budynku mieszkalnym przy ul. Poznańskiej 318 w Inowrocławiu; modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Dworcowej 31 w Inowroc?
Wartość umowy brutto 187090.23 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-06-01
Identyfikator umowy Umowa 158
Nazwa kontrahenta : Roman Omyła Wielobranżowe P.P.H.U. i Transportowe „ELEKTROM”, Jacewo 43, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Roman Omyła Wielobranżowe P.P.H.U. i Transportowe „ELEKTROM”, Jacewo 43, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Budowa oświetlenia ul. Aleksandra Fredry i ul. Wiktora Spornego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 84170.47 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-06-01
Identyfikator umowy 157
Nazwa kontrahenta : PGKiM Sp. z o.o. Inowrocław
Nazwa kontrahenta PGKiM Sp. z o.o. Inowrocław
Przedmiot umowy Organizacja i obsługa spotkania podczas Inowrocławskiej Wystawy Gospodarczej
Wartość umowy brutto 6400.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-22
Identyfikator umowy 156
Nazwa kontrahenta : Mirosław Mikołajczyk
Nazwa kontrahenta Mirosław Mikołajczyk
Przedmiot umowy konserwacja i utrzymanie znaków aktywnych
Wartość umowy brutto 3690.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-02
Identyfikator umowy 155
Nazwa kontrahenta : Ryszard Szewczyk P.P.H.U. „SZEWBUD”, ul. Poznańska 241, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Ryszard Szewczyk P.P.H.U. „SZEWBUD”, ul. Poznańska 241, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wymiana istniejącej nawierzchni chodników na terenie tężni solankowej w Inowrocławiu (oznaczona w dokumentacji projektowej jako III etap)
Wartość umowy brutto 238351.20 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-23
Identyfikator umowy 154
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Przedmiot umowy Organizacja Turnieju Eliminacyjnego Mistrzostw Polski w Piłce Ręcznej Plażowej wraz z rozgrywkami młodzieżowymi dla inowrocławskich szkół
Wartość umowy brutto 6500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-17
Identyfikator umowy Umowa 153
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Przedmiot umowy Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu na terenie Miasta Inowrocławia w roku 2017 wśród dzieci i młodzieży w zakresie piłki ręcznej wraz z udziałem zespołów w Młodzieżowych Mistrzostwach Polski
Wartość umowy brutto 3500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-17
Identyfikator umowy 152
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Przedmiot umowy Udział zespołu BHT Damy Radę Inowrocław w turniejach Mistrzostw Polski i Pucharze Polski w piłce ręcznej plażowej rozgrywanych na terenie całego kraju w sezonie 2017
Wartość umowy brutto 7500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-17
Identyfikator umowy 151
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław
Przedmiot umowy Udział zespołu juniorów oraz seniorów Stowarzyszenia Piłki Ręcznej Plażowej Damy Radę Inowrocław w rozgrywkach ligowych halowej piłki ręcznej w roku 2017
Wartość umowy brutto 5500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-17
Identyfikator umowy 150
Nazwa kontrahenta : Henryka Szałczyńska
Nazwa kontrahenta Henryka Szałczyńska
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 149
Nazwa kontrahenta : Anna Osińska
Nazwa kontrahenta Anna Osińska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 148
Nazwa kontrahenta : Aniceta Gajos
Nazwa kontrahenta Aniceta Gajos
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-04
Identyfikator umowy 147
Nazwa kontrahenta : Marcin Kamiński
Nazwa kontrahenta Marcin Kamiński
Przedmiot umowy zapewnienie obsługi informatycznej podczas XXII Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 250.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-19
Identyfikator umowy 146
Nazwa kontrahenta : RADIX Spółka z o.o Sp.k. w Gdańsku
Nazwa kontrahenta RADIX Spółka z o.o Sp.k. w Gdańsku
Przedmiot umowy Świadczenie opieki serwisowo-autorskiej nad systemami informatycznymi wdrożonymi w Urzędzie Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 33267.20 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-12
Identyfikator umowy 145