W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy Remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Inowrocławiu przy ul. Zygmunta Kurka 16
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta REFIT Justyna Siedlecka, ul. Płocka 71B, 87-800 Włocławek
Wartość umowy brutto 193561.73 PLN
Data zawarcia umowy 2017-06-22
Umowa obowiązuje od 2017-06-22
Umowa obowiązuje do 2018-08-24
Opis Przedmiot umowy należy wykonać w terminie: <br> 1) 1 etap - od 26 czerwca 2017 r. do 20 sierpnia 2017 r; <br> 2) 2 etap - od 1 lipca 2018 r. do 24 sierpnia 2018 r. <br>
Identyfikator umowy 187
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie
Przedmiot umowy należy wykonać w terminie:
1) 1 etap - od 26 czerwca 2017 r. do 20 sierpnia 2017 r;
2) 2 etap - od 1 lipca 2018 r. do 24 sierpnia 2018 r.

Powiadom znajomego