W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Galeria Czystości z Piły
Nazwa kontrahenta Galeria Czystości z Piły
Przedmiot umowy usługa oczyszczenia powierzchni drewnianych i malowania drewnianego płotka wokół tężni solankowej
Wartość umowy brutto 12177.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-13
Identyfikator umowy 264
Nazwa kontrahenta: Magic Garden Sp. z o.o. Pakość
Nazwa kontrahenta Magic Garden Sp. z o.o. Pakość
Przedmiot umowy dostawa i montaż urządzeń zabawowych na miejskie place zabaw
Wartość umowy brutto 47724.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 263
Nazwa kontrahenta: Klub Sportowy 'Cuiavia'
Nazwa kontrahenta Klub Sportowy 'Cuiavia'
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 27500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-23
Identyfikator umowy 262
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Mątewskiego Klubu Piłkarskiego Noteć Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Mątewskiego Klubu Piłkarskiego Noteć Inowrocław
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 16500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-23
Identyfikator umowy 261
Nazwa kontrahenta: EU-CONSULT Sp. z o.o. Krzysztof Robert Gutta Gdańsk
Nazwa kontrahenta EU-CONSULT Sp. z o.o. Krzysztof Robert Gutta Gdańsk
Przedmiot umowy wykonanie audytu ekonomiczno - finansowego w zakresie analizy stawki rekompensaty w ujęciu ex-post za 2016 r. i ex-ante za 2018 r. w odniesieniu do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 7626.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-14
Identyfikator umowy 260
Nazwa kontrahenta: Papillio Group Sp. z o.o. Sp. K.
Nazwa kontrahenta Papillio Group Sp. z o.o. Sp. K.
Przedmiot umowy Wykonanie i dostarczenie kalendarzy
Wartość umowy brutto 6453.81 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-09
Identyfikator umowy 259
Nazwa kontrahenta: Maria Świtała
Nazwa kontrahenta Maria Świtała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 258
Nazwa kontrahenta: Joanna Pluta
Nazwa kontrahenta Joanna Pluta
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 257
Nazwa kontrahenta: Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 256
Nazwa kontrahenta: Anna Lasota
Nazwa kontrahenta Anna Lasota
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 255
Nazwa kontrahenta: Małgorzata Janicka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Janicka
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 254
Nazwa kontrahenta: Ebru Szczechowska
Nazwa kontrahenta Ebru Szczechowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 253
Nazwa kontrahenta: Aleksandra Piwek
Nazwa kontrahenta Aleksandra Piwek
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 252
Nazwa kontrahenta: Izabela Rządkowska
Nazwa kontrahenta Izabela Rządkowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 251
Nazwa kontrahenta: Katarzyna Turowska
Nazwa kontrahenta Katarzyna Turowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 250
Nazwa kontrahenta: Ekolog Sp. z o.o.
Nazwa kontrahenta Ekolog Sp. z o.o.
Przedmiot umowy opracowanie „Operatu uzdrowiskowego dla Uzdrowiska Inowrocław”
Wartość umowy brutto 19680.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-07
Identyfikator umowy 249
Nazwa kontrahenta: Zakład Ogólnobudowalny Jerzy Sarbinowski
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowalny Jerzy Sarbinowski
Przedmiot umowy rozbiórka budynku gospodarczego przy ul. Wałowej 3-5
Wartość umowy brutto 29520.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-17
Identyfikator umowy Umowa 248
Nazwa kontrahenta: Zakład Kominiarski Marek Ruchaj
Nazwa kontrahenta Zakład Kominiarski Marek Ruchaj
Przedmiot umowy wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów kominowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 59365.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-17
Identyfikator umowy Umowa 247
Nazwa kontrahenta: Zakład Usług Technicznych PROJBIS Pracownia Projektowa Włodzimierz Matuszak, ul. Jagiełły 5/28, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Zakład Usług Technicznych PROJBIS Pracownia Projektowa Włodzimierz Matuszak, ul. Jagiełły 5/28, Inowrocław
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oświetlenia miejsc i ulic w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 12140.10 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-01
Identyfikator umowy 246
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER, ul. Zamkowa 3A/1, Cieszyn
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER, ul. Zamkowa 3A/1, Cieszyn
Przedmiot umowy opracowanie studium wykonalności, analizy finansowej oraz analizy pomocy publicznej dla projektu 'Ograniczenie niskiej emisji poprzez rozwój i usprawnienie infrastruktury transportu miejskiego'
Wartość umowy brutto 7134.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-31
Identyfikator umowy 245
Nazwa kontrahenta: Firma Usługowa KATEL Ewa Podsiadły, Krzysztof Podsiadły s.c., ul. Mostowa 10, Lubicz
Nazwa kontrahenta Firma Usługowa KATEL Ewa Podsiadły, Krzysztof Podsiadły s.c., ul. Mostowa 10, Lubicz
Przedmiot umowy budowa kabla światłowodowego do budynku Straży Miejskiej
Wartość umowy brutto 12115.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-16
Identyfikator umowy 244
Nazwa kontrahenta: Rafał Sandecki, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Rafał Sandecki, Inowrocław
Przedmiot umowy nadzór ornitologiczny podczas usuwania drzew, w związku z planowaną przebudową ul. Józefa Krzymińskiego
Wartość umowy brutto 184.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-14
Identyfikator umowy 243
Nazwa kontrahenta: Rafał Sandecki, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Rafał Sandecki, Inowrocław
Przedmiot umowy nadzór ornitologiczny podczas usuwania drzewa, w związku z planowaną przebudową ul. Władysława Jagiełły
Wartość umowy brutto 246.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-06-29
Identyfikator umowy Umowa 242
Nazwa kontrahenta: Hanna Sobiczewska Zakład Usługowo-Projektowy 'AS' Świecie
Nazwa kontrahenta Hanna Sobiczewska Zakład Usługowo-Projektowy 'AS' Świecie
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji technicznej remontu nawierzchni ul. Budowlanej na odcinku od ul. Stanisława Przybyszewskiego do skrzyżowania z ul. Staropoznańską w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 8487.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-03
Identyfikator umowy Umowa 241
Nazwa kontrahenta: Zakład Budownictwa Ogólnego Stanisław Janowczyk, ul. Wiejska 24, 88-153 Kruszwica
Nazwa kontrahenta Zakład Budownictwa Ogólnego Stanisław Janowczyk, ul. Wiejska 24, 88-153 Kruszwica
Przedmiot umowy Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 6 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 114322.03 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-16
Identyfikator umowy 240