W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji technicznej remontu jezdni ul. Poznańskiej na odcinku od ul. Kasztelańskiej do ul. Świętokrzyskiej oraz czasowej organizacji ruchu drogowego na okres wykonywania robót
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta Hanna Sobiczewska Zakład Usługowo - Projektowy 'AS' ul. Polna 6/17 Świecie
Wartość umowy brutto 5043.00 PLN
Data zawarcia umowy 2018-01-22
Umowa obowiązuje od 2018-01-22
Umowa obowiązuje do 2018-02-28
Identyfikator umowy Umowa 462
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie

Powiadom znajomego