W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Sprzedaż, dostarczenie oraz zamontowanie 13 urządzeń systemu informacji głosowej

Szczegóły
Przedmiot umowy Sprzedaż, dostarczenie oraz zamontowanie 13 urządzeń systemu informacji głosowej
Tryb zawarcia postępowanie wyłączone z pzp
Nazwa kontrahenta Altix sp. z o.o. w Warszawie
Wartość umowy brutto 34999,90 PLN
Data zawarcia umowy 2023-04-20
Umowa obowiązuje od 2023-04-20
Umowa obowiązuje do 2023-06-16
Identyfikator umowy WOA 13/2023
Dane kontrahenta Altix sp. z o.o. w Warszawie
Dotacja środków z UE nie
Aneksy

Aneks nr 1 z dnia 11.05.2023 r.

Umowa odnowienia z 5.07.2023 r.

Powiadom znajomego