W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy Wykonanie Audytów
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta MW Kancelaria Sp. z o.o.
Wartość umowy brutto 9000.00 PLN
Data zawarcia umowy 2020-06-18
Umowa obowiązuje od 2020-06-18
Umowa obowiązuje do 2020-07-24
Opis Aneks nr 1/2020 z 21 lipca 2020 r. dotyczący zmiany terminu&nbsp; realizacji z 24 lipiec 2020 r. na 29 lipiec 2020 r.&nbsp;<div><br></div><div>Aneks nr 2/2020 z 28 lipca 2020 r. zmiana terminu realizacji umowy do dnia 4 sierpnia br.</div>
Identyfikator umowy Umowa 1875
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie
Aneks nr 1/2020 z 21 lipca 2020 r. dotyczący zmiany terminu  realizacji z 24 lipiec 2020 r. na 29 lipiec 2020 r. 

Aneks nr 2/2020 z 28 lipca 2020 r. zmiana terminu realizacji umowy do dnia 4 sierpnia br.

Powiadom znajomego