W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy Likwidacja azyli dla pieszych na skrzyżowaniu ulic Św. Ducha i Długiej wraz z odtworzeniem nawierzchni i korektami oznakowania
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. Inowrocław - lider konsorcjum
Wartość umowy brutto 21581.58 PLN
Data zawarcia umowy 2020-02-11
Umowa obowiązuje od 2020-02-11
Umowa obowiązuje do 2020-02-29
Opis Umowę zawarto z Wykonawcami występującymi wspólnie: 1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o.o. z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Budowlanej 38 – lider konsorcjum, 2. TRANSPOL LIDER sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą
Identyfikator umowy 1867
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie
Umowę zawarto z Wykonawcami występującymi wspólnie: 1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o.o. z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Budowlanej 38 – lider konsorcjum, 2. TRANSPOL LIDER sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą

Powiadom znajomego