W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji dot. 'Wykonania przegladu rocznego stanu technicznego dróg gminnych o nawierzchniach twardych w Mieście Inowrocławiu'
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta Lehmann+Partner Polska Sp. z o.o. w Koninie ul. Marii Dąbrowskiej 8
Wartość umowy brutto 12295.08 PLN
Data zawarcia umowy 2017-12-19
Umowa obowiązuje od 2017-12-19
Umowa obowiązuje do 2018-02-02
Identyfikator umowy 416
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie

Powiadom znajomego