W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Tryb zawarcia
umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta
Paweł Zieliński PUH OMEGA, 88-101 Inowrocław, Miechowice 3
Wartość umowy brutto
162000.00 PLN
Data zawarcia umowy
2017-11-20
Umowa obowiązuje od
2017-11-20
Umowa obowiązuje do
2018-03-20
Opis
Wartość umowy stanowi maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego. Faktyczne wynagrodzenie wykonawcy będzie obliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zarządcę (IGKiM
Identyfikator umowy
371
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE
nie
Wartość umowy stanowi maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego. Faktyczne wynagrodzenie wykonawcy będzie obliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zarządcę (IGKiM sp. z o.o. w Inowrocławiu).