W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta Paweł Zieliński PUH OMEGA, 88-101 Inowrocław, Miechowice 3
Wartość umowy brutto 162000.00 PLN
Data zawarcia umowy 2017-11-20
Umowa obowiązuje od 2017-11-20
Umowa obowiązuje do 2018-03-20
Opis Wartość umowy stanowi maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego. Faktyczne wynagrodzenie wykonawcy będzie obliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zarządcę (IGKiM
Identyfikator umowy 371
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie
Wartość umowy stanowi maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego. Faktyczne wynagrodzenie wykonawcy będzie obliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zarządcę (IGKiM sp. z o.o. w Inowrocławiu).

Powiadom znajomego