W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy Wymiana istniejącej nawierzchni chodników na terenie tężni solankowej w Inowrocławiu (oznaczona w dokumentacji projektowej jako III etap)
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta Ryszard Szewczyk P.P.H.U. „SZEWBUD”, ul. Poznańska 241, 88-100 Inowrocław
Wartość umowy brutto 238351.20 PLN
Data zawarcia umowy 2017-05-23
Umowa obowiązuje od 2017-05-23
Umowa obowiązuje do 2017-10-27
Opis Podany koniec okresu obowiązywania umowy, tj. 27.10.2017 r. jest planowanym terminem wykonania przedmiotu umowy.
Identyfikator umowy 154
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie
Podany koniec okresu obowiązywania umowy, tj. 27.10.2017 r. jest planowanym terminem wykonania przedmiotu umowy.

Powiadom znajomego