W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Umowa

Szczegóły
Przedmiot umowy zapewnienie obsługi komputerowej i informatycznej podczas XXII Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Inowrocławiu
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Nazwa kontrahenta Daniel Jańczak
Wartość umowy brutto 550.00 PLN
Data zawarcia umowy 2017-04-25
Umowa obowiązuje od 2017-05-23
Umowa obowiązuje do 2017-05-24
Opis <div>15 maja 2017 r. zawarto aneks nr 1 do umowy. Aneksem wprowadzono: zmianę terminu&nbsp;wykonania przedmiotu umowy&nbsp;na dzień&nbsp;23 maja 2017 r.;&nbsp;zmianę&nbsp;kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, tj. 450,00 zł brutto.</d
Identyfikator umowy Umowa 102
Dane kontrahenta
Dotacja środków z UE nie
15 maja 2017 r. zawarto aneks nr 1 do umowy. Aneksem wprowadzono: zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy na dzień 23 maja 2017 r.; zmianę kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, tj. 450,00 zł brutto.

Powiadom znajomego