W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich

XML

Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL   Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL      Wymagane dokumenty Wniosek o wydanie zaświadczenia, dowód uiszczenia opłaty skarbowej,...

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL     UWAGA Od 1 lipca 2019 r. Prezydent Miasta Inowrocławia udostępnia dane jednostkowe uprawnionym organom wymienionym w art. 46 ust. 1 i 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności również z rejestru PESEL           ...

Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały

Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Komórka  realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Wymagane  dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia na pobyt stały, dowód osobisty lub paszport,...

Zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy

Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Komórka  realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Wymagane  dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia pobytu czasowego, dowód osobisty lub...