Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
XMLZaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL Wymagane dokumenty Wniosek o wydanie zaświadczenia, dowód uiszczenia opłaty skarbowej,...
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL UWAGA Od 1 lipca 2019 r. Prezydent Miasta Inowrocławia udostępnia dane jednostkowe uprawnionym organom wymienionym w art. 46 ust. 1 i 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności również z rejestru PESEL ...
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały
Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Wymagane dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia na pobyt stały, dowód osobisty lub paszport,...
Zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy
Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Wymagane dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia pobytu czasowego, dowód osobisty lub...
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej Wymagane dokumenty Wniosek o...