W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Wydział Spraw Obywatelskich

XML

Wykaz zgromadzeń

01.05.2023 r., godz. 11.15 - 13.00 Skwer Obrońców Inowrocławia, przy pomniku "Obrońców Inowrocławia" u zbiegu ulic: Grodzkiej, al. Henryka Sienkiewicza i Prezydenta Gabriela Narutowicza   01.05.2022 r., godz. 11.45 - 12.30 Skwer Obrońców Inowrocławia, przy pomniku "Obrońców Inowrocławia" u zbiegu ulic: Grodzkiej, al. Henryka Sienkiewicza i...

Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych

Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych               Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych       Wymagane  dokumenty Wniosek o udostępnienie danych, dowód uiszczenia opłaty skarbowej, dokument...

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej Wymagane  dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia wyjazdu poza granice...

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL     UWAGA Od 1 lipca 2019 r. Prezydent Miasta Inowrocławia udostępnia dane jednostkowe uprawnionym organom wymienionym w art. 46 ust. 1 i 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności również z rejestru PESEL           ...

Zgromadzenia

Zgromadzenia Uwaga: 2 kwietnia 2017 r. weszły w życie nowe zasady organizowania zgromadzeń. Odległość między dwoma zgromadzeniami nie będzie mogła być mniejsza niż 100 metrów. Znowelizowana ustawa daje także możliwość otrzymywania zgody na zgromadzenia cykliczne. Rodzaje zgromadzeń: 1. Zwykłe - podlegające zgłoszeniu w organie gminy -...

Dowody osobiste

Wydanie dowodu osobistego Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydanie dowodu osobistego Wymagane  dokumenty - jedna kolorowa fotografia o wymiarach 35x45 mm, wykonana na jednolitym jasnym tle, z równomiernym oświetleniem, mającą dobrą ostrość oraz...

Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL   Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL      Wymagane dokumenty Wniosek o wydanie zaświadczenia, dowód uiszczenia opłaty skarbowej, tytuł prawny do...

Zameldowanie na pobyt stały cudzoziemców

Zameldowanie na pobyt stały cudzoziemców Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt stały cudzoziemców Wymagane  dokumenty Formularz zgłoszenia pobytu stałego, tytuł prawny do lokalu do wglądu, do wglądu: karta pobytu wydana w związku z...

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego Wymagane  dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub...

Zameldowanie na pobyt czasowy

Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Wymagane  dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia pobytu czasowego, dowód osobisty lub paszport, tytuł prawny do...

Zameldowanie na pobyt stały

Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Wymagane  dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia na pobyt stały, dowód osobisty lub paszport, tytuł prawny do lokalu do...

Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych  Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych Wymagane  dokumenty Wniosek wraz z dokumentami wg załącznika Dokumenty do pobrania ...

Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej

Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej Wymagane  dokumenty Wniosek, dowód uiszczenia opłaty Dokumenty do pobrania ...

Zaświadczenie dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej

Zaświadczenie dot. prowadzenia działalności gospodarczej Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zaświadczenie dot. prowadzenia działalności gospodarczej Wymagane  dokumenty Wniosek, dowód uiszczenia opłaty Dokumenty do pobrania Wniosek o...

Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wpis przedsiębiorcy do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zmiana wpisu oraz innych danych, zawieszenie wykonywania działalności...

Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL

Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL Wymagane dokumenty Wypełniony wniosek o zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL, dowód osobisty. W przypadku...