Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
XMLKlauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA Administratorami są: 1. Prezydent Miasta, mający siedzibę w Inowrocławiu (88-100) przy alei Ratuszowej 36 – w zakresie rejestracji wniosków składanych w organie dowolnej gminy w ramach zastrzeżenia numeru PESEL, cofania...
Wniosek o wydanie Karty Inowrocławianina
Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wniosek o wydanie KARTY INOWROCŁAWIANINA Wymagane dokumenty Prawidłowo wypełniony wniosek Dokumenty do pobrania Opłaty Brak Miejsce złożenia dokumentów Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich aleja Ratuszowa 36...
Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL
Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL Wymagane dokumenty Wypełniony wniosek o zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL, dowód...
Dowody osobiste
Wydanie dowodu osobistego Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydanie dowodu osobistego Wymagane dokumenty - jedna kolorowa fotografia o wymiarach 35x45 mm, wykonana na jednolitym jasnym tle, z równomiernym oświetleniem, mającą...
Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych
Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych Wymagane dokumenty Wniosek o udostępnienie danych, dowód uiszczenia...
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL Wymagane dokumenty Wniosek o wydanie zaświadczenia, dowód uiszczenia opłaty skarbowej,...
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL UWAGA Od 1 lipca 2019 r. Prezydent Miasta Inowrocławia udostępnia dane jednostkowe uprawnionym organom wymienionym w art. 46 ust. 1 i 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności również z rejestru PESEL ...
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały
Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP Wymagane dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia na pobyt stały, dowód osobisty lub paszport,...
Zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy
Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli RP Wymagane dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia pobytu czasowego, dowód osobisty lub...
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej Komórka realizująca Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej Wymagane dokumenty Wniosek o...