W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Wydział Spraw Obywatelskich

XML

Wykaz zgromadzeń

06.11.2024 r., godz. 16.30 - 18.30 Chodnik przy skrzyżowaniu ulic: Dworcowej i Alejach Mikołaja Kopernika   09.10.2024 r., godz. 16.00 - 18.00 Chodnik przy skrzyżowaniu ulic: Dworcowej i Alejach Mikołaja Kopernika   10.09.2024 r., godz. 18.00 - 19.00 Rynek   01.05.2024 r., godz. 11.15 - 13.00 Skwer Obrońców Inowrocławia, przy pomniku...

Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych

Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych               Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych       Wymagane  dokumenty Wniosek o udostępnienie danych, dowód uiszczenia opłaty skarbowej, dokument...

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej Wymagane  dokumenty Wypełniony prawidłowo formularz zgłoszenia wyjazdu poza granice...

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL     UWAGA Od 1 lipca 2019 r. Prezydent Miasta Inowrocławia udostępnia dane jednostkowe uprawnionym organom wymienionym w art. 46 ust. 1 i 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności również z rejestru PESEL           ...

Zgromadzenia

Zgromadzenia Uwaga: 2 kwietnia 2017 r. weszły w życie nowe zasady organizowania zgromadzeń. Odległość między dwoma zgromadzeniami nie będzie mogła być mniejsza niż 100 metrów. Znowelizowana ustawa daje także możliwość otrzymywania zgody na zgromadzenia cykliczne. Rodzaje zgromadzeń: 1. Zwykłe - podlegające zgłoszeniu w organie gminy -...

Dowody osobiste

Wydanie dowodu osobistego Komórka  realizująca Wydział Spraw Obywatelskich Rodzaj sprawy Wydanie dowodu osobistego Wymagane  dokumenty - jedna kolorowa fotografia o wymiarach 35x45 mm, wykonana na jednolitym jasnym tle, z równomiernym oświetleniem, mającą dobrą ostrość oraz...