W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
przyjęcia sprawozdania z kontroli przeprowadzonej w zakresie postępu prac
związanych z zagospodarowaniem przestrzeni publicznych na terenie Miasta oraz analizy wniosków mieszkańców, dotyczących zmiany planów zagospodarowania przestrzennego Miasta.
zwolnień przedmiotowych od podatku od nieruchomości oraz określenia warunków udzielania pomocy de minimis dla przedsiębiorców tworzących nowe inwestycje i nowe miejsca pracy na terenie Miasta Inowrocławia
określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga będzie stanowić pomoc publiczną
oraz wskazania organu uprawnionego do udzielania tych ulg
przystąpienia do sporządzenia oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla trzech terenów położonych w rejonach ulic: Macieja Wierzbińskiego, Rąbińskiej, Grochowej, Szparagowej
i Batkowskiej, Józefa Chociszewskiego oraz Rąbińskiej
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla terenu położonego w rejonie ul. Bagiennej i granicy administracyjnej Miasta
rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania
rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu miejscowego planu gospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla terenu położonego w rejonie ulic: Kujawskiej, Wiktora Spornego i Pokojowej