W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Pracownia Reżyserii Architektury ARCHIGEUM Sp. z o.o., Zielonka
Nazwa kontrahenta Pracownia Reżyserii Architektury ARCHIGEUM Sp. z o.o., Zielonka
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji projektowej rewaloryzacji i adaptacji średniowiecznego muru obronnego przy ul. Kasztelańskiej
Wartość umowy brutto 6150.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-07
Identyfikator umowy 1224
Nazwa kontrahenta: Zakład Ogólnobudowlany Jacek Niedźwiecki
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowlany Jacek Niedźwiecki
Przedmiot umowy remont stropu w lokalu mieszkalnym w budynku przy ul. Solankowej 9 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 25000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-19
Identyfikator umowy 1223
Nazwa kontrahenta: FORTECA Sp. z o.o., ul. Brukowa 12, 91-341 Łódź
Nazwa kontrahenta FORTECA Sp. z o.o., ul. Brukowa 12, 91-341 Łódź
Przedmiot umowy Dostawa i zainstalowanie urządzenia gwarantowanego zasilania oraz przeniesienie dotychczasowego urządzenia w Urzędzie Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 99015.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-07
Identyfikator umowy 1222
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla czterech dróg wewnętrznych, tj. łącznika Józefa Dankowskiego - Okrężek, drogi w rejonie al. 800-lecia Inowrocławia, drogi od ul. Kusocińskiego do ul. Wachowiaka i przedłużenia ul
Wartość umowy brutto 3751.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-25
Identyfikator umowy 1221
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Opieka informatyczna nad oprogramowaniem 'Przystanki'
Wartość umowy brutto 900.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-12
Identyfikator umowy 1220
Nazwa kontrahenta: ABC PRO Sp. z o.o. w Warszawie
Nazwa kontrahenta ABC PRO Sp. z o.o. w Warszawie
Przedmiot umowy lLicencja na korzystanie z oprogramowania 'Legislator Magic'
Wartość umowy brutto 4920.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-19
Identyfikator umowy 1219
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla dróg gminnych nr 151231C ul. Dąbrówki, nr 151398C ul. Topolowej, nr 151303C ul. Ludwika Błażka i nr 151419C ul. Zapadłe
Wartość umowy brutto 2200.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-18
Identyfikator umowy 1218
Nazwa kontrahenta: EL TORO Spółka jawna w Stargardzie Szczecińskim
Nazwa kontrahenta EL TORO Spółka jawna w Stargardzie Szczecińskim
Przedmiot umowy Dostarczenie urządzenia i akcesoriów komputerowych
Wartość umowy brutto 5387.40 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-03-28
Identyfikator umowy 1217
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Dostarczenie drukarki Brother MFC
Wartość umowy brutto 1937.25 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-03-25
Identyfikator umowy 1216
Nazwa kontrahenta: VITALABO Laboratoria Medyczne Sp. z o.o.
Nazwa kontrahenta VITALABO Laboratoria Medyczne Sp. z o.o.
Przedmiot umowy wykonanie badań diagnostycznych krwi w kierunku HBsAg i badań diagnostycznych krwi na obecność przeciwciał anty-HCV dla 100 mieszkańców Inowrocławia w ramach programu zdrowotnego pn. „Program Wykrywania Zakażeń WZW B i C ...'
Wartość umowy brutto 2100.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-06
Identyfikator umowy Umowa 1215
Nazwa kontrahenta: DOMINO Studio Projektowo-Realizacyjne s.c. P.Dudziuk i K. Stolarski ul. Rynek Staromiejski 10/5, 87-100 Toruń
Nazwa kontrahenta DOMINO Studio Projektowo-Realizacyjne s.c. P.Dudziuk i K. Stolarski ul. Rynek Staromiejski 10/5, 87-100 Toruń
Przedmiot umowy Wykonanie dokumentacji projektowych w zakresie budowy miejsc postojowych, chodnika, ścieżki rowerowej oraz przebudowy ulicy w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 42435.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-07
Identyfikator umowy 1214
Nazwa kontrahenta: Maria Skinder
Nazwa kontrahenta Maria Skinder
Przedmiot umowy prognoza skutków finansowych dla mpzp
Wartość umowy brutto 650.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-12
Identyfikator umowy 1213
Nazwa kontrahenta: MIVO Construction Maciej Żelawski z Milówki
Nazwa kontrahenta MIVO Construction Maciej Żelawski z Milówki
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola Niepublicznego „Stokrotka” przy ul. Józefa Krzymińskiego 6
Wartość umowy brutto 22900.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-10
Identyfikator umowy Umowa 1212
Nazwa kontrahenta: EKO GRAND Rafał Kurzak z Rzeniszowa
Nazwa kontrahenta EKO GRAND Rafał Kurzak z Rzeniszowa
Przedmiot umowy wykonanie rozbiórki fundamentów i ścian piwnic na posesji przy ul. Szerokiej 10
Wartość umowy brutto 34440.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-04
Identyfikator umowy 1211
Nazwa kontrahenta: osoba fizyczna - anonimozacja
Nazwa kontrahenta osoba fizyczna - anonimozacja
Przedmiot umowy opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika łączącego parking z ul. 59 Pułku Piechoty
Wartość umowy brutto 2500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-31
Identyfikator umowy 1210
Nazwa kontrahenta: Gmina Inowrocław
Nazwa kontrahenta Gmina Inowrocław
Przedmiot umowy przekazanie dotacji celowej dla Parafii pw. Świętego Krzyża w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 20000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-04-25
Identyfikator umowy 1209
Nazwa kontrahenta: Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Sarbinowski
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Sarbinowski
Przedmiot umowy remont stropu w lokalu użytkowym w budynku przy ul. Dworcowej 31 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 15006.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-03
Identyfikator umowy 1208
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Przedmiot umowy wykonanie usługi gastronomicznej dla uczestników, prelegentów, komitetu naukowego i gości XXIV Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka' w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 17550.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-13
Identyfikator umowy 1207
Nazwa kontrahenta: Firma Handlowo-Usługowa s.c. Marzena Wojciechowska, Robert Wojciechowski
Nazwa kontrahenta Firma Handlowo-Usługowa s.c. Marzena Wojciechowska, Robert Wojciechowski
Przedmiot umowy przygotowanie i wydanie bufetu kawowego dla uczestników, prelegentów, komitetu naukowego i gości XXIV Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa 28 i 29 maja 2019 r.
Wartość umowy brutto 5000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-13
Identyfikator umowy 1206
Nazwa kontrahenta: Sanatorium Uzdrowiskowe Ośrodek Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej „OAZA' Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Sanatorium Uzdrowiskowe Ośrodek Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej „OAZA' Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Przedmiot umowy przygotowanie i wydanie obiadów dla uczestników i gości XXIV Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa 28 i 29 maja 2019 r.
Wartość umowy brutto 4600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-15
Identyfikator umowy 1205
Nazwa kontrahenta: Pena Polska Sp. z o.o.
Nazwa kontrahenta Pena Polska Sp. z o.o.
Przedmiot umowy przygotowanie i wydanie obiadów dla komitetu naukowego i gości XXIV Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 3500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-15
Identyfikator umowy 1204
Nazwa kontrahenta: Szymon Kościkiewicz Usługi Informatyczne
Nazwa kontrahenta Szymon Kościkiewicz Usługi Informatyczne
Przedmiot umowy zapewnienie obsługi informatycznej podczas XXIV Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Inowrocławiu 28 i 29 maja 2019 r.
Wartość umowy brutto 1230.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-13
Identyfikator umowy 1203
Nazwa kontrahenta: osoba fizyczna
Nazwa kontrahenta osoba fizyczna
Przedmiot umowy przygotowanie i wygłoszenie wykładu pt.: „Przeznaczenie i los w ujęciu psychoanalitycznym''
Wartość umowy brutto 400.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-28
Identyfikator umowy 1202
Nazwa kontrahenta: osoba fizyczna
Nazwa kontrahenta osoba fizyczna
Przedmiot umowy przygotowanie i wygłoszenie wykładu pt.: „Czy to jest choroba krwi, czy tylko złe samopoczucie?'
Wartość umowy brutto 400.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-05-27
Identyfikator umowy 1201
Nazwa kontrahenta: Usługi Techniczno-Melioracyjne „HYDROTECH” sp. z o.o. z siedzibą w Oleśnicy
Nazwa kontrahenta Usługi Techniczno-Melioracyjne „HYDROTECH” sp. z o.o. z siedzibą w Oleśnicy
Przedmiot umowy Wykonanie usługi sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 547892.10 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-06-03
Identyfikator umowy 1200