W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Anna Osińska
Nazwa kontrahenta Anna Osińska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 214
Nazwa kontrahenta : Grażyna Matykiewicz
Nazwa kontrahenta Grażyna Matykiewicz
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 213
Nazwa kontrahenta : Małgorzata Zborowska
Nazwa kontrahenta Małgorzata Zborowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 212
Nazwa kontrahenta : Henryka Szałczyńska
Nazwa kontrahenta Henryka Szałczyńska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 211
Nazwa kontrahenta : Małgorzata Sroka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Sroka
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 210
Nazwa kontrahenta : HMM Techniki Alpinistyczne Henryk Nowacki, ul. Przemyska 12, Wrocław
Nazwa kontrahenta HMM Techniki Alpinistyczne Henryk Nowacki, ul. Przemyska 12, Wrocław
Przedmiot umowy Wykonanie drobnych prac remontowych i przeglądów dwóch tras w parku linowym
Wartość umowy brutto 24600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-06
Identyfikator umowy 209
Nazwa kontrahenta : Piotr Mazurowski P.P.H.U. „AGRINO” 88-100 Inowrocław ul. Leśmiana 8
Nazwa kontrahenta Piotr Mazurowski P.P.H.U. „AGRINO” 88-100 Inowrocław ul. Leśmiana 8
Przedmiot umowy Odmulenie osadników oraz kanału Smyrnia Duża
Wartość umowy brutto 107925.78 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-19
Identyfikator umowy 208
Nazwa kontrahenta : Zbigniew Olszewski Z-BUD Usługi Budowlane, Inowrocław, ul. Długa 38A/80
Nazwa kontrahenta Zbigniew Olszewski Z-BUD Usługi Budowlane, Inowrocław, ul. Długa 38A/80
Przedmiot umowy Wykonanie remontu w budynku Przedszkola nr 14
Wartość umowy brutto 87843.11 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-19
Identyfikator umowy 207
Nazwa kontrahenta : Zakład Usług Informatycznych Stanisław Kowalski we Wrocławiu
Nazwa kontrahenta Zakład Usług Informatycznych Stanisław Kowalski we Wrocławiu
Przedmiot umowy Świadczenie opieki informatycznej nad użytkowaniem oprogramowania EWIDR i EMO z dodatkowymi modułami EWIDR-EPLO i EWIDR-OST
Wartość umowy brutto 1800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-06-20
Identyfikator umowy 206
Nazwa kontrahenta : KONRAD Spólka z o.o. w Koninie
Nazwa kontrahenta KONRAD Spólka z o.o. w Koninie
Przedmiot umowy Korzystanie z programu antywirusowego SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 14 w Urzędzie Miasta
Wartość umowy brutto 9471.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-06-29
Identyfikator umowy 205