W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Rafał Sandecki ul. Janusza Kusocińskiego 19/71, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Rafał Sandecki ul. Janusza Kusocińskiego 19/71, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie opinii orniotologicznej.
Wartość umowy brutto 2780.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-18
Identyfikator umowy 1945
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego dla ulic Towarowej i Równinnej
Wartość umowy brutto 1800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-20
Identyfikator umowy 1944
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego polegającym na wprowadzeniu ograniczenia prędkości do 40 km/h na całej ul. Jagiellońskiej
Wartość umowy brutto 2000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-20
Identyfikator umowy 1943
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego dla ul. Solankowej na odcinku od ul. Zygmunta Wilkońskiego do al. Ratuszowej
Wartość umowy brutto 2091.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-26
Identyfikator umowy 1942
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie pomiaru widoczności na przejazdach kolejowo-drogowych z uwzględnieniem prawidłowości i czytelności oznakowania przejazdów
Wartość umowy brutto 3500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-17
Identyfikator umowy 1941