W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: INOHURT Sp. z o.o., ul. Nowa 32, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta INOHURT Sp. z o.o., ul. Nowa 32, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Remont chodnika przy ulicy Jana Kochanowskiego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 17389.92 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-15
Identyfikator umowy 425
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG“ Sp. z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG“ Sp. z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Remont nawierzchni ulicy Budowlanej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 248950.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-12
Identyfikator umowy 424
Nazwa kontrahenta: P.P.H.U. „SZEWBUD“ Ryszard Szewczyk, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta P.P.H.U. „SZEWBUD“ Ryszard Szewczyk, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Przebudowa ul. Kolejowej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 357894.34 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-22
Identyfikator umowy 423
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o., Olsza 3, 88-300 Mogilno
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o., Olsza 3, 88-300 Mogilno
Przedmiot umowy Tymczasowe utwardzenie nawierzchni ul. Polnej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 299062.84 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-19
Identyfikator umowy 422
Nazwa kontrahenta: P.P.H.U. „SZEWBUD“ Ryszard Szewczyk, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta P.P.H.U. „SZEWBUD“ Ryszard Szewczyk, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Przebudowa ul. Józefa Kościelskiego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 550000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-22
Identyfikator umowy 421
Nazwa kontrahenta: PHU ADSUM Agencja Ochrony Julita Kowalska ul. Kossaka 72, 85-307 Bydgoszcz
Nazwa kontrahenta PHU ADSUM Agencja Ochrony Julita Kowalska ul. Kossaka 72, 85-307 Bydgoszcz
Przedmiot umowy Ochrona wydarzenia'Zakątek św. Mikołaja 2017'
Wartość umowy brutto 2927.40 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-05
Identyfikator umowy 420
Nazwa kontrahenta: D2 Consulting Daniel Dropek ul. Nowa 6 82-500 Kwidzyn
Nazwa kontrahenta D2 Consulting Daniel Dropek ul. Nowa 6 82-500 Kwidzyn
Przedmiot umowy Wykonanie przestrzennego pokazu laserowego podczas otwarcia Szopki Bożonarodzeniowej 2017
Wartość umowy brutto 4500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-20
Identyfikator umowy 419
Nazwa kontrahenta: Magoja Jakub Trocha Osiny 42 09-500 Gostynin
Nazwa kontrahenta Magoja Jakub Trocha Osiny 42 09-500 Gostynin
Przedmiot umowy Udział artystów na szczudłach podczas Orszaku Trzech Króli 2018
Wartość umowy brutto 2200.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-20
Identyfikator umowy 418
Nazwa kontrahenta: ECOROAD Sp. z o.o. Sp. k., Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław
Nazwa kontrahenta ECOROAD Sp. z o.o. Sp. k., Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przejętych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia, o łącznej długości 8,777 km
Wartość umowy brutto 66197.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-21
Identyfikator umowy 417
Nazwa kontrahenta: Lehmann+Partner Polska Sp. z o.o. w Koninie ul. Marii Dąbrowskiej 8
Nazwa kontrahenta Lehmann+Partner Polska Sp. z o.o. w Koninie ul. Marii Dąbrowskiej 8
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji dot. 'Wykonania przegladu rocznego stanu technicznego dróg gminnych o nawierzchniach twardych w Mieście Inowrocławiu'
Wartość umowy brutto 12295.08 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-19
Identyfikator umowy 416
Nazwa kontrahenta: REMI B Spółka Jawna w Bielsku-Białej
Nazwa kontrahenta REMI B Spółka Jawna w Bielsku-Białej
Przedmiot umowy Wykonywanie usług drukowania na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia oraz dostarczanie wykonanych druków oraz teczek archiwalnych.
Wartość umowy brutto 18612.83 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-11
Identyfikator umowy 415
Nazwa kontrahenta: LOGOS S.C. w Toruniu
Nazwa kontrahenta LOGOS S.C. w Toruniu
Przedmiot umowy Dostarczanie do Urzędu Miasta Inowrocławia środków czystości
Wartość umowy brutto 14510.73 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 414
Nazwa kontrahenta: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. w Jaśle
Nazwa kontrahenta Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. w Jaśle
Przedmiot umowy Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego do Urzędu Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 37760.48 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-14
Identyfikator umowy 413
Nazwa kontrahenta: Anna Chęś Firma Usługowa Marcinkowo 12 Gębice
Nazwa kontrahenta Anna Chęś Firma Usługowa Marcinkowo 12 Gębice
Przedmiot umowy zlecenie na analizę zawierajacą pomiar ruchu oraz możliwość przenoszenia natężeń ruchu na ul. Pokojowej
Wartość umowy brutto 1200.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-19
Identyfikator umowy Umowa 412
Nazwa kontrahenta: Maria Świtała
Nazwa kontrahenta Maria Świtała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-08
Identyfikator umowy 411