W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : „DOMINO” Studio Projektowo – Realizacyjne s.c. P. Dudziuk i K. Stolarski, Toruń ul. Rynek Staromiejski 10/5
Nazwa kontrahenta „DOMINO” Studio Projektowo – Realizacyjne s.c. P. Dudziuk i K. Stolarski, Toruń ul. Rynek Staromiejski 10/5
Przedmiot umowy Wykonanie dokumentacji projektowych branży drogowej w zakresie tymczasowego utwardzenia nawierzchni ulic w Inowrocławiu: ul. Juliusza Trzcińskiego, ul. Wrzosowej, ul. Konwaliowej i ul. Tulipanowej
Wartość umowy brutto 15498.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-17
Identyfikator umowy 274
Nazwa kontrahenta : Małgorzata Dembek
Nazwa kontrahenta Małgorzata Dembek
Przedmiot umowy inwentaryzacja budynku mieszkalnego przy ul. Ks. P. Wawrzyniaka 17
Wartość umowy brutto 2600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-09-01
Identyfikator umowy Umowa 273
Nazwa kontrahenta : Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „DRAINPOL“ Sp. z o.o., Sławsk Wielki 88, 88-150 Kruszwica
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „DRAINPOL“ Sp. z o.o., Sławsk Wielki 88, 88-150 Kruszwica
Przedmiot umowy Utwardzenie nawierzchni pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z wykonaniem dróg dojazdowych i miejsc postojowych w rejonie ulic Św. Ducha i Mieszka I w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 1186950.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-09-07
Identyfikator umowy 272
Nazwa kontrahenta : Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG“ Sp. z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG“ Sp. z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Przebudowa ul. Długiej i ul. Lipowej w Inowrocławiu wraz z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej I etap – odcinek od ulicy Św. Ducha przez skrzyżowanie z ulicą Lipową do skrzyżowania z ulicą Bolesława Krzywoustego
Wartość umowy brutto 3449306.93 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-30
Identyfikator umowy 271
Nazwa kontrahenta : Inowrocławski Klub Tenisa Stołowego
Nazwa kontrahenta Inowrocławski Klub Tenisa Stołowego
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 11000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-23
Identyfikator umowy 270
Nazwa kontrahenta : Kujawskie Stowarzyszenie Koszykówki
Nazwa kontrahenta Kujawskie Stowarzyszenie Koszykówki
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 55000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-30
Identyfikator umowy 269
Nazwa kontrahenta : SERVCOM S.A. w Trzemesznie
Nazwa kontrahenta SERVCOM S.A. w Trzemesznie
Przedmiot umowy Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci SERV-NET
Wartość umowy brutto 22110.48 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-17
Identyfikator umowy 268
Nazwa kontrahenta : Parafia pw. Zwiastowania NMP
Nazwa kontrahenta Parafia pw. Zwiastowania NMP
Przedmiot umowy dotacja na prace konserwatorskie 3 witraży w kościele pw. Zwiastowania NMP
Wartość umowy brutto 21918.98 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-31
Identyfikator umowy 267
Nazwa kontrahenta : Adam Mucha Usługi Komunalne „BIKER”, ul. Budowlana 93, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Adam Mucha Usługi Komunalne „BIKER”, ul. Budowlana 93, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie usług opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz udrażniania instalacji kanalizacyjnych na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez IGKiM Sp. z o.o. w Inowrocła
Wartość umowy brutto 105624.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-28
Identyfikator umowy 266
Nazwa kontrahenta : P.P.H.U. 'Eko-grunt' Bielsko Biała
Nazwa kontrahenta P.P.H.U. 'Eko-grunt' Bielsko Biała
Przedmiot umowy demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta
Wartość umowy brutto 24323.71 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-25
Identyfikator umowy 265
Nazwa kontrahenta : Galeria Czystości z Piły
Nazwa kontrahenta Galeria Czystości z Piły
Przedmiot umowy usługa oczyszczenia powierzchni drewnianych i malowania drewnianego płotka wokół tężni solankowej
Wartość umowy brutto 12177.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-13
Identyfikator umowy 264
Nazwa kontrahenta : Magic Garden Sp. z o.o. Pakość
Nazwa kontrahenta Magic Garden Sp. z o.o. Pakość
Przedmiot umowy dostawa i montaż urządzeń zabawowych na miejskie place zabaw
Wartość umowy brutto 47724.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 263
Nazwa kontrahenta : Klub Sportowy 'Cuiavia'
Nazwa kontrahenta Klub Sportowy 'Cuiavia'
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 27500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-23
Identyfikator umowy 262
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Mątewskiego Klubu Piłkarskiego Noteć Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Mątewskiego Klubu Piłkarskiego Noteć Inowrocław
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 16500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-23
Identyfikator umowy 261
Nazwa kontrahenta : EU-CONSULT Sp. z o.o. Krzysztof Robert Gutta Gdańsk
Nazwa kontrahenta EU-CONSULT Sp. z o.o. Krzysztof Robert Gutta Gdańsk
Przedmiot umowy wykonanie audytu ekonomiczno - finansowego w zakresie analizy stawki rekompensaty w ujęciu ex-post za 2016 r. i ex-ante za 2018 r. w odniesieniu do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 7626.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-14
Identyfikator umowy 260
Nazwa kontrahenta : Papillio Group Sp. z o.o. Sp. K.
Nazwa kontrahenta Papillio Group Sp. z o.o. Sp. K.
Przedmiot umowy Wykonanie i dostarczenie kalendarzy
Wartość umowy brutto 6453.81 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-09
Identyfikator umowy 259
Nazwa kontrahenta : Maria Świtała
Nazwa kontrahenta Maria Świtała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 258
Nazwa kontrahenta : Joanna Pluta
Nazwa kontrahenta Joanna Pluta
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 257
Nazwa kontrahenta : Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 256
Nazwa kontrahenta : Anna Lasota
Nazwa kontrahenta Anna Lasota
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 255