W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Studio Projektowo - Realizacyjne „DOMINO“ s.c. P. Dudziuk i K. Stolarski, ul. Rynek Staromiejski 10/5, 87-100 Toruń
Nazwa kontrahenta Studio Projektowo - Realizacyjne „DOMINO“ s.c. P. Dudziuk i K. Stolarski, ul. Rynek Staromiejski 10/5, 87-100 Toruń
Przedmiot umowy Wykonania dokumentacji projektowej branży drogowej w Inowrocławiu pn. przebudowa ul. Kościelskiego w Inowrocławiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Wartość umowy brutto 28290.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-13
Identyfikator umowy 30
Nazwa kontrahenta : Zakład Usług Technicznych Czesław Młynarczyk, ul. gen. Taczaka 5, 88-300 Mogilno
Nazwa kontrahenta Zakład Usług Technicznych Czesław Młynarczyk, ul. gen. Taczaka 5, 88-300 Mogilno
Przedmiot umowy Wykonania dokumentacji projektowych branży drogowej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 51045.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-13
Identyfikator umowy Umowa 29
Nazwa kontrahenta : WIMED Sp. z o.o., ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów
Nazwa kontrahenta WIMED Sp. z o.o., ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów
Przedmiot umowy Dostawa, instalacja, utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach gminnych i wewnętrznych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 139326.45 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-07
Identyfikator umowy Umowa 28
Nazwa kontrahenta : INENERGIA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - lider, ul. Transportowca 31, 88-100 Inowrocław oraz INOHURT Sp. z o.o., ul. Nowa 32, 88-100 Inowrocław - partner
Nazwa kontrahenta INENERGIA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - lider, ul. Transportowca 31, 88-100 Inowrocław oraz INOHURT Sp. z o.o., ul. Nowa 32, 88-100 Inowrocław - partner
Przedmiot umowy Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 200000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-07
Identyfikator umowy Umowa 27
Nazwa kontrahenta : Polkomtel sp. z o.o. w Warszawie
Nazwa kontrahenta Polkomtel sp. z o.o. w Warszawie
Przedmiot umowy świadczenie usług telekomunikacyjnych
Wartość umowy brutto 23.37 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-06
Identyfikator umowy 26
Nazwa kontrahenta : Polskie Stowarzyszenie Diabetyków - Koło Miejskie w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 31, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Polskie Stowarzyszenie Diabetyków - Koło Miejskie w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 31, Inowrocław
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'Pomoc materialna oraz edukacyjna członkom Koła Miejskiego Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków w Inowrocławiu'
Wartość umowy brutto 5700.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-10
Identyfikator umowy Umowa 25
Nazwa kontrahenta : Międzynarodowa Federacja Sztuk Walki IMAF Polska
Nazwa kontrahenta Międzynarodowa Federacja Sztuk Walki IMAF Polska
Przedmiot umowy Udział zawodników sekcji Kenjutsu w Mistrzostwach Polski i Ogólnopolskich Zawodach IMAF w Sztukach Walki
Wartość umowy brutto 1820.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy Umowa 24
Nazwa kontrahenta : Międzynarodowa Federacja Sztuk Walki IMAF Polska
Nazwa kontrahenta Międzynarodowa Federacja Sztuk Walki IMAF Polska
Przedmiot umowy Szkolenie zawodników sekcji Kenjutsu
Wartość umowy brutto 1500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 23
Nazwa kontrahenta : anonimizacja
Nazwa kontrahenta anonimizacja
Przedmiot umowy opracowanie ekofizjografii na potrzeby sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Wartość umowy brutto 500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-10
Identyfikator umowy 22
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie rzeczoznawców majątkowych w Bydgoszczy
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie rzeczoznawców majątkowych w Bydgoszczy
Przedmiot umowy opinia prawidłowości wykonania operatu szacunkowego
Wartość umowy brutto 8500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-03
Identyfikator umowy 21
Nazwa kontrahenta : Paweł Zieliński PUH OMEGA, 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 47
Nazwa kontrahenta Paweł Zieliński PUH OMEGA, 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 47
Przedmiot umowy wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 487500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-07
Identyfikator umowy Umowa 20
Nazwa kontrahenta : Adriana Meller
Nazwa kontrahenta Adriana Meller
Przedmiot umowy przygotowanie i wygłoszenie wykładu pt. 'Nieświadoma komunikacja w rodzinie'
Wartość umowy brutto 350.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-06
Identyfikator umowy 19
Nazwa kontrahenta : Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406
Nazwa kontrahenta Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406
Przedmiot umowy Usługa w zakresie korzystania przez Miasto Inowrocław z platformy zakupowej www.platforma.opennexus.pl
Wartość umowy brutto 12029.40 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-07
Identyfikator umowy Umowa 18
Nazwa kontrahenta : Dorota Dymel
Nazwa kontrahenta Dorota Dymel
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 17
Nazwa kontrahenta : Ewelina Wudzka-Nowak
Nazwa kontrahenta Ewelina Wudzka-Nowak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 16
Nazwa kontrahenta : Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 15
Nazwa kontrahenta : Anna Dumała
Nazwa kontrahenta Anna Dumała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 14
Nazwa kontrahenta : Katarzyna Turowska
Nazwa kontrahenta Katarzyna Turowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy Umowa 13
Nazwa kontrahenta : Joanna Pluta
Nazwa kontrahenta Joanna Pluta
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 12
Nazwa kontrahenta : Danuta Szparaga
Nazwa kontrahenta Danuta Szparaga
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 11
Nazwa kontrahenta : Alicja Śpiewak
Nazwa kontrahenta Alicja Śpiewak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 10
Nazwa kontrahenta : Mirosław Mikołajczyk PPHU „Mikołajczyk”, 88-100 Inowrocław, ul. Lipowa 26
Nazwa kontrahenta Mirosław Mikołajczyk PPHU „Mikołajczyk”, 88-100 Inowrocław, ul. Lipowa 26
Przedmiot umowy Przedmiotem umowy jest obsługa i konserwacja: 1) 11 fontann w Inowrocławiu; 2)fontanny na Rynku; 3)fontanny i przepompowni na terenie tężni solankowej oraz ich utrzymanie w należytym stanie technicznym i czystości.
Wartość umowy brutto 170000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-06
Identyfikator umowy Umowa 9
Nazwa kontrahenta : DAR-TECH Dariusz Michalak
Nazwa kontrahenta DAR-TECH Dariusz Michalak
Przedmiot umowy zakup 3 szt. słupków uchylnych zamykanych na kłódkę wraz z montażem wandaloodpornym
Wartość umowy brutto 1077.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-02
Identyfikator umowy 8
Nazwa kontrahenta : Andrzej Hungendorfer
Nazwa kontrahenta Andrzej Hungendorfer
Przedmiot umowy dokumentacja projektowa budowy zatoki postojowej przy ul. Stanisława Wachowiaka na wysokości budynku nr 9
Wartość umowy brutto 2500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 7
Nazwa kontrahenta : Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka 33
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka 33
Przedmiot umowy wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne oraz zagospodarowanie tych odpadów
Wartość umowy brutto 3855600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 6