W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Kujawskie Stowarzyszenie Koszykówki
Nazwa kontrahenta Kujawskie Stowarzyszenie Koszykówki
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 55000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-30
Identyfikator umowy 269
Nazwa kontrahenta : SERVCOM S.A. w Trzemesznie
Nazwa kontrahenta SERVCOM S.A. w Trzemesznie
Przedmiot umowy Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci SERV-NET
Wartość umowy brutto 22110.48 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-17
Identyfikator umowy 268
Nazwa kontrahenta : Parafia pw. Zwiastowania NMP
Nazwa kontrahenta Parafia pw. Zwiastowania NMP
Przedmiot umowy dotacja na prace konserwatorskie 3 witraży w kościele pw. Zwiastowania NMP
Wartość umowy brutto 21918.98 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-31
Identyfikator umowy 267
Nazwa kontrahenta : Adam Mucha Usługi Komunalne „BIKER”, ul. Budowlana 93, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Adam Mucha Usługi Komunalne „BIKER”, ul. Budowlana 93, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie usług opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz udrażniania instalacji kanalizacyjnych na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez IGKiM Sp. z o.o. w Inowrocła
Wartość umowy brutto 105624.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-28
Identyfikator umowy 266
Nazwa kontrahenta : P.P.H.U. 'Eko-grunt' Bielsko Biała
Nazwa kontrahenta P.P.H.U. 'Eko-grunt' Bielsko Biała
Przedmiot umowy demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta
Wartość umowy brutto 24323.71 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-25
Identyfikator umowy 265
Nazwa kontrahenta : Galeria Czystości z Piły
Nazwa kontrahenta Galeria Czystości z Piły
Przedmiot umowy usługa oczyszczenia powierzchni drewnianych i malowania drewnianego płotka wokół tężni solankowej
Wartość umowy brutto 12177.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-13
Identyfikator umowy 264
Nazwa kontrahenta : Magic Garden Sp. z o.o. Pakość
Nazwa kontrahenta Magic Garden Sp. z o.o. Pakość
Przedmiot umowy dostawa i montaż urządzeń zabawowych na miejskie place zabaw
Wartość umowy brutto 47724.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-04
Identyfikator umowy 263
Nazwa kontrahenta : Klub Sportowy 'Cuiavia'
Nazwa kontrahenta Klub Sportowy 'Cuiavia'
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 27500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-23
Identyfikator umowy 262
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Mątewskiego Klubu Piłkarskiego Noteć Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Mątewskiego Klubu Piłkarskiego Noteć Inowrocław
Przedmiot umowy Promocja Miasta
Wartość umowy brutto 16500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-23
Identyfikator umowy 261
Nazwa kontrahenta : EU-CONSULT Sp. z o.o. Krzysztof Robert Gutta Gdańsk
Nazwa kontrahenta EU-CONSULT Sp. z o.o. Krzysztof Robert Gutta Gdańsk
Przedmiot umowy wykonanie audytu ekonomiczno - finansowego w zakresie analizy stawki rekompensaty w ujęciu ex-post za 2016 r. i ex-ante za 2018 r. w odniesieniu do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 7626.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-14
Identyfikator umowy 260
Nazwa kontrahenta : Papillio Group Sp. z o.o. Sp. K.
Nazwa kontrahenta Papillio Group Sp. z o.o. Sp. K.
Przedmiot umowy Wykonanie i dostarczenie kalendarzy
Wartość umowy brutto 6453.81 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-09
Identyfikator umowy 259
Nazwa kontrahenta : Maria Świtała
Nazwa kontrahenta Maria Świtała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 258
Nazwa kontrahenta : Joanna Pluta
Nazwa kontrahenta Joanna Pluta
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 257
Nazwa kontrahenta : Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 256
Nazwa kontrahenta : Anna Lasota
Nazwa kontrahenta Anna Lasota
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 255
Nazwa kontrahenta : Małgorzata Janicka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Janicka
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 254
Nazwa kontrahenta : Ebru Szczechowska
Nazwa kontrahenta Ebru Szczechowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 253
Nazwa kontrahenta : Aleksandra Piwek
Nazwa kontrahenta Aleksandra Piwek
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 252
Nazwa kontrahenta : Izabela Rządkowska
Nazwa kontrahenta Izabela Rządkowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 251
Nazwa kontrahenta : Katarzyna Turowska
Nazwa kontrahenta Katarzyna Turowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-02
Identyfikator umowy 250
Nazwa kontrahenta : Ekolog Sp. z o.o.
Nazwa kontrahenta Ekolog Sp. z o.o.
Przedmiot umowy opracowanie „Operatu uzdrowiskowego dla Uzdrowiska Inowrocław”
Wartość umowy brutto 19680.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-07
Identyfikator umowy 249
Nazwa kontrahenta : Zakład Ogólnobudowalny Jerzy Sarbinowski
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowalny Jerzy Sarbinowski
Przedmiot umowy rozbiórka budynku gospodarczego przy ul. Wałowej 3-5
Wartość umowy brutto 29520.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-17
Identyfikator umowy Umowa 248
Nazwa kontrahenta : Zakład Kominiarski Marek Ruchaj
Nazwa kontrahenta Zakład Kominiarski Marek Ruchaj
Przedmiot umowy wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów kominowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 59365.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-17
Identyfikator umowy Umowa 247
Nazwa kontrahenta : Zakład Usług Technicznych PROJBIS Pracownia Projektowa Włodzimierz Matuszak, ul. Jagiełły 5/28, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Zakład Usług Technicznych PROJBIS Pracownia Projektowa Włodzimierz Matuszak, ul. Jagiełły 5/28, Inowrocław
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oświetlenia miejsc i ulic w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 12140.10 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-08-01
Identyfikator umowy 246
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER, ul. Zamkowa 3A/1, Cieszyn
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER, ul. Zamkowa 3A/1, Cieszyn
Przedmiot umowy opracowanie studium wykonalności, analizy finansowej oraz analizy pomocy publicznej dla projektu 'Ograniczenie niskiej emisji poprzez rozwój i usprawnienie infrastruktury transportu miejskiego'
Wartość umowy brutto 7134.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-07-31
Identyfikator umowy 245