W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: pracownik urzędu p. Anna Jurkowska
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Anna Jurkowska
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-23
Identyfikator umowy Umowa 489
Nazwa kontrahenta: pracownik urzędu p. Danuta Kozłowska
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Danuta Kozłowska
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-22
Identyfikator umowy Umowa 488
Nazwa kontrahenta: pracownik urzędu p. Małgorzata Maćkowiak
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Małgorzata Maćkowiak
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy Umowa 487
Nazwa kontrahenta: pracownik urzędu p. Joanna Wieruszewska
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Joanna Wieruszewska
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-24
Identyfikator umowy Umowa 486
Nazwa kontrahenta: pracownik urzędu p. Alicja Zimmer
Nazwa kontrahenta pracownik urzędu p. Alicja Zimmer
Przedmiot umowy Dostarczenie podatnikom nie mniej niż 500 szt. decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości za 2018 r.
Wartość umowy brutto 2.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-29
Identyfikator umowy Umowa 485
Nazwa kontrahenta: Inowrocławski Klub Sportowy ,,Karate'
Nazwa kontrahenta Inowrocławski Klub Sportowy ,,Karate'
Przedmiot umowy Obóz sportowo-rekreacyjny
Wartość umowy brutto 3500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 484
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Noteć 2020
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Noteć 2020
Przedmiot umowy Stacjonarne ferie zimowe koszykarek Noteć 2020
Wartość umowy brutto 1000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 483
Nazwa kontrahenta: Szkolny Klub Sportowy ,,Kasprowicz'
Nazwa kontrahenta Szkolny Klub Sportowy ,,Kasprowicz'
Przedmiot umowy Organizacja obozu zimowego w Szklarskiej Porębie
Wartość umowy brutto 2000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 482
Nazwa kontrahenta: Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej Okręg Kujawsko-Pomorski
Nazwa kontrahenta Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej Okręg Kujawsko-Pomorski
Przedmiot umowy Zimowisko Inowrocławskiego Związku Drużyn Harcerzy ZHR w Korbielowie ,,Wybieram Niepodległą'
Wartość umowy brutto 2000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 481
Nazwa kontrahenta: Inowrocławski Klub Kyokushin
Nazwa kontrahenta Inowrocławski Klub Kyokushin
Przedmiot umowy Sportowy wypoczynek dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych 2018
Wartość umowy brutto 3000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 480
Nazwa kontrahenta: Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
Nazwa kontrahenta Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
Przedmiot umowy Aktywna zima z Niezapominajką
Wartość umowy brutto 2500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 479
Nazwa kontrahenta: Młodzieżowe Stowarzyszenie Piłki Siatkowej
Nazwa kontrahenta Młodzieżowe Stowarzyszenie Piłki Siatkowej
Przedmiot umowy Organizacja obozu sportowo-rekreacyjnego dla dzieci i młodzieży pt. ,,Zdrowe, sportowe i wesołe ferie zimowe w górach z piłką siatkową - Głuchołazy 2018
Wartość umowy brutto 1000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 478
Nazwa kontrahenta: Klub Sportowy ,,Cuiavia'
Nazwa kontrahenta Klub Sportowy ,,Cuiavia'
Przedmiot umowy Wspieranie wykonania zadania organizacji zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży w miejscu zamieszkania
Wartość umowy brutto 1900.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 477
Nazwa kontrahenta: Ludowy Uczniowski Klub Sportowy
Nazwa kontrahenta Ludowy Uczniowski Klub Sportowy
Przedmiot umowy Organizacja obozu sportowego siatkówki dziewcząt w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim zima 2018
Wartość umowy brutto 2500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 476
Nazwa kontrahenta: Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej Okręg Kujawsko-Pomorski
Nazwa kontrahenta Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej Okręg Kujawsko-Pomorski
Przedmiot umowy Wypoczynek dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych 2018
Wartość umowy brutto 1500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 475
Nazwa kontrahenta: Inowrocławskie Stowarzyszenie 'Amazonki'
Nazwa kontrahenta Inowrocławskie Stowarzyszenie 'Amazonki'
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'Rehabilitacja psychofizyczna kobiet po leczeniu raka piersi'
Wartość umowy brutto 4500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-30
Identyfikator umowy 474
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie 'Nowa Para Butów' w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie 'Nowa Para Butów' w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'ONKO-Dzień. Wygraj z Rakiem. Edycja 2'
Wartość umowy brutto 5800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-25
Identyfikator umowy 473
Nazwa kontrahenta: Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: »Prowadzenie świetlicy socjoterapeutycznej „Niezapominajka”«
Wartość umowy brutto 65000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-23
Identyfikator umowy Umowa 472
Nazwa kontrahenta: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Dziel się pomocą z innymi - bank żywności.
Wartość umowy brutto 50000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-31
Identyfikator umowy 471
Nazwa kontrahenta: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Prowadzenie magazynów: odzieży, mebli, żywności.
Wartość umowy brutto 50000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-30
Identyfikator umowy 470
Nazwa kontrahenta: Sławomir Głowacki zam. Brzoza
Nazwa kontrahenta Sławomir Głowacki zam. Brzoza
Przedmiot umowy Uaktualnienie projektu graficznego 'Karty Inowrocławianina'
Wartość umowy brutto 250.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-22
Identyfikator umowy 469
Nazwa kontrahenta: Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy S.A Włocławek
Nazwa kontrahenta Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy S.A Włocławek
Przedmiot umowy Wynajęcie powierzchni reklamowej na autobusach KPTS S.A Włocławek
Wartość umowy brutto 28044.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-12
Identyfikator umowy 468
Nazwa kontrahenta: Towarzystwo Muzyczne „Pro Arte”
Nazwa kontrahenta Towarzystwo Muzyczne „Pro Arte”
Przedmiot umowy Przygotowanie aranżacji utworów podczas koncertu z okazji Imienin Miasta Inowrocławia 21 stycznia 2018 r
Wartość umowy brutto 16600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-18
Identyfikator umowy Umowa 467
Nazwa kontrahenta: PHU ADSUM Agencja Ochrony Julita Kowalska ul. Kossaka 72, 85-307 Bydgoszcz
Nazwa kontrahenta PHU ADSUM Agencja Ochrony Julita Kowalska ul. Kossaka 72, 85-307 Bydgoszcz
Przedmiot umowy Ochrona wydarzenia 'Orszak Trzech Króli 2018 - wspólne kolędowanie z mieszkańcami'.
Wartość umowy brutto 188.19 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-12-20
Identyfikator umowy 466
Nazwa kontrahenta: Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. ul. Marii Dabrowskiej 8 Konin
Nazwa kontrahenta Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. ul. Marii Dabrowskiej 8 Konin
Przedmiot umowy nneks nr 1 - wykonanie przeglądu rocznego stanu technicznego dróg gminnych o nawierzchniach twardych w Mieście Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 13612.41 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-01-26
Identyfikator umowy 465