W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Procedura udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Inowrocławia - zasady ogólne

XML

Procedura udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Inowrocławia.

I. Zamówienia o wartości do 130 000 zł netto. 

1. Do udzielania zamówień o wartości do 130 000 zł netto stosowane jest Zarządzenie nr 49/2023 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 15 marca 2023 r. w sprawie ustalenia regulaminu postępowania przy udzielaniu przez Miasto Inowrocław – Urząd Miasta Inowrocławia zamówień, których wartość jest mniejsza niż 130 000,00 zł 

2. Zgodnie z zapisami regulaminu postępowanie w sprawie udzielenia zamówień publicznych o wartości do 50 000 zł netto prowadzą merytoryczne wydziały Urzędu Miasta Inowrocławia na czele których stoją naczelnicy (zwani w regulaminie dysponentami).

3. W przypadku gdy wartość zamówienia przekracza 50 000 zł netto postępowanie prowadzone jest przez Zespół Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Inowrocławia.

4. Niezależnie od powyższego wszystkie postępowania prowadzone są przy użyciu platformy zakupowej Market Planet, na której publikowane są dokumenty zamówienia takie jak: zapytania ofertowe, informacje o kwocie na sfinansowanie zamówienia, informacje z otwarcia ofert,  informacje o wyborze oferty i inne kliknij tutaj

5. Przeprowadzenie każdego postępowania o wartości do 130 000 zł poprzedza sporządzenie wniosku przez naczelnika wydziału merytorycznego pisemnego wniosku, który zatwierdza Kierownik Zmawiającego przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta a pod względem formalnym Zespół Zamówień Publicznych. 

 
II. Zamówienia o wartości powyżej 130 000 zł netto. 

1. Zamówienia publiczne o wartości powyżej 130 000,00 zł netto przeprowadzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11września 2019 r.  – Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.)

2. Do udzielenia zamówienia publicznego o wartości powyżej 130 000,00 zł obowiązuje  zarządzenie  nr 2/2021 z dnia 7 stycznia 2021 r. zmienione zarządzeniem nr 6/2021 z dnia 14 stycznia 2021 r.  w sprawie ustalenia regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych przez Miasto Inowrocław – Urząd Miasta Inowrocławia

3. Zgodnie z zapisami regulaminu Zespół zamówień publicznych, na podstawie zatwierdzonego wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w formie elektronicznej, za pośrednictwem  platformy kliknij tutaj,  w szczególności:

1) opracowuje specyfikację warunków zamówienia zgodnie z art. 134 lub z art. 281 ustawy, z wyjątkiem specyfikacji dotyczącej ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Inowrocławia, której  sporządzenie zamawiający powierza brokerowi;

2) opracowuje opis potrzeb i wymagań, w zależności od wybranego przez wydział trybu postępowania i wartości zamówienia;

3) przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu albo zaproszenie do negocjacji, albo zaproszenie do złożenia oferty;

4) zamieszcza (przekazuje) ogłoszenie o zamówieniu zgodnie z przepisami ustawy albo przekazuje zaproszenie do negocjacji, albo zaproszenie do złożenia oferty wybranemu wykonawcy/wykonawcom, zależnie od wybranego trybu postępowania oraz wartości zamówienia;

5) zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu i specyfikację  warunków zamówienia na stronie internetowej zamawiającego;

6) wyjaśnia  na wniosek wykonawców treść specyfikacji  warunków zamówienia;

7) udostępnia oferty wraz załącznikami na stronie internetowej, z uwzględnieniem art. 166 ust. 3 lub art.291 ust. 2 zdanie drugie ustawy;

8) przekazuje Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych informację o złożonych   wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach, zgodnie z art. 81 ust. 1 ustawy.

 

 

Brak artykułów