W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji


Skład osobowy:
a) przewodnicząca - Danuta Jaskulska - przedstawiciel Klubu Radnych
„Porozumienie Ryszarda Brejzy i Koalicja Obywatelska”,
b) członkowie:
- Jarosław Mrówczyński - przedstawiciel Klubu Radnych „Porozumienie
Ryszarda Brejzy i Koalicja Obywatelska”,
- Grzegorz Piński - przedstawiciel Klubu Radnych „Porozumienie Ryszarda
Brejzy i Koalicja Obywatelska”,
- Marcin Wroński - przedstawiciel Klubu Radnych „Prawo i Sprawiedliwość”.


Zakres działania Komisji obejmuje następujące sprawy:
1) rozpatrywanie skarg i wniosków, o których mowa w dziale VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
2) rozpatrywanie petycji, o których mowa w ustawie z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach;
3) przedstawianie Radzie Miejskiej Inowrocławia wniosków w sprawie zasadności rozpatrzonych skarg, wniosków i petycji wraz z uzasadnieniem stanowiska Komisji;
4) opiniowanie sprawozdań dotyczących analizy skarg, wniosków i petycji.

Powiadom znajomego