W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

236/2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
z dnia
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na wykonanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, pozostającego we władaniu Enea Oświetlenie sp. z o.o. w obszarze administrowanym przez Miasto Inowrocław, w terminie od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
Status obowiązujące

Załączniki

Powiadom znajomego