W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Inowrocławskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Uszkodzeniem Mózgu
Nazwa kontrahenta Inowrocławskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Uszkodzeniem Mózgu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Wieloprofilowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie i ruchowo - kontynuacja”
Wartość umowy brutto 14000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-13
Identyfikator umowy 1760
Nazwa kontrahenta: Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Oddział Rejonowy w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Oddział Rejonowy w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Z Polskim Czerwonym Krzyżem - od potrzeb do działania”
Wartość umowy brutto 18000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-13
Identyfikator umowy 1759
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Zwykłe 'Ino-Pool', ul. Rzepakowa 24, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Zwykłe 'Ino-Pool', ul. Rzepakowa 24, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wsparcie realizacji zadania publicznegopt. 'Rozwój i popularyzacja gry w bilard'.
Wartość umowy brutto 5000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-27
Identyfikator umowy 1758
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: »Akcja profilaktyczna „Patrząc w przyszłość - pamiętaj o zdrowiu”«
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-19
Identyfikator umowy 1757
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Taksówka dla seniorów'”
Wartość umowy brutto 100000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-25
Identyfikator umowy 1756
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie „Nowa Para Butów'
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie „Nowa Para Butów'
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Konferencja pt. Kobieto! O tym się nie mówi...”
Wartość umowy brutto 4500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-13
Identyfikator umowy 1755
Nazwa kontrahenta: ,,PENA'' Sp. z o .o, ul. Wołczyńska 46-48, 60-167 Poznań
Nazwa kontrahenta ,,PENA'' Sp. z o .o, ul. Wołczyńska 46-48, 60-167 Poznań
Przedmiot umowy Wykonanie remontu 20 lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 446919.58 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-28
Identyfikator umowy 1754
Nazwa kontrahenta: Alltech Spółka jawna Z. Pająk, A. Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock
Nazwa kontrahenta Alltech Spółka jawna Z. Pająk, A. Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock
Przedmiot umowy Sprzedaż i dostawa do 12 szkół podstawowych Miasta Inowrocławia sprzętu i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego RPKP.10.02.02 -04-0021/18 pn. „Zaj?
Wartość umowy brutto 268999.71 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-27
Identyfikator umowy 1753
Nazwa kontrahenta: Orange Polska Spółka Akcyjna, ul. Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa
Nazwa kontrahenta Orange Polska Spółka Akcyjna, ul. Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa
Przedmiot umowy Wykonanie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 77399.64 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-26
Identyfikator umowy 1752
Nazwa kontrahenta: Zakład Dezynfekcji, Dezynsekcji i Deratyzacji, Andrzej Panfil, Dulsk 3, 88-101 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Zakład Dezynfekcji, Dezynsekcji i Deratyzacji, Andrzej Panfil, Dulsk 3, 88-101 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 104895.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-03-01
Identyfikator umowy 1751
Nazwa kontrahenta: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie
Nazwa kontrahenta Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie
Przedmiot umowy Wsparcie realizacji zadania publicznego pt. 'Prowadzenie Schroniska i ogrzewalni dla bezdomnych mężczyzn przez TPBA Koło Inowrocławskie'
Wartość umowy brutto 112800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-19
Identyfikator umowy 1750
Nazwa kontrahenta: em software s.c.
Nazwa kontrahenta em software s.c.
Przedmiot umowy Konserwacja i nadzór eksploatacyjny oprogramowania 'eMandat'
Wartość umowy brutto 3813.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-05
Identyfikator umowy 1749
Nazwa kontrahenta: Ogrodnictwo Beata Rydlewska, Szadłowice 32, 88-140 Gniewkowo
Nazwa kontrahenta Ogrodnictwo Beata Rydlewska, Szadłowice 32, 88-140 Gniewkowo
Przedmiot umowy Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia - obsada letnia
Wartość umowy brutto 110417.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-14
Identyfikator umowy 1748
Nazwa kontrahenta: Zakład Ogrodniczy Royal Plant s.c. Tomasz Pągowski, Andrzej Pągowski, Anna Pągowska, ul. Sieradzka 87, 98-300 Wieluń
Nazwa kontrahenta Zakład Ogrodniczy Royal Plant s.c. Tomasz Pągowski, Andrzej Pągowski, Anna Pągowska, ul. Sieradzka 87, 98-300 Wieluń
Przedmiot umowy Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia - obsada wiosenna
Wartość umowy brutto 40000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-14
Identyfikator umowy 1747
Nazwa kontrahenta: Illudia sp zo.o.,ul. Jana Karola Chodkiewicza 2, 43-600 Jaworzno
Nazwa kontrahenta Illudia sp zo.o.,ul. Jana Karola Chodkiewicza 2, 43-600 Jaworzno
Przedmiot umowy Dostarczenia wiązek tarniny przeznaczonych do uzupełnienia Tężni Solankowych w Inowroclawiu
Wartość umowy brutto 38745.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-12-06
Identyfikator umowy 1746
Nazwa kontrahenta: Illudia sp zo.o.,ul. Jana Karola Chodkiewicza 2, 43-600 Jaworzno
Nazwa kontrahenta Illudia sp zo.o.,ul. Jana Karola Chodkiewicza 2, 43-600 Jaworzno
Przedmiot umowy Dostarczenia wiązek tarniny przeznaczonych do uzupełnienia Tężni Solankowych w Inowroclawiu
Wartość umowy brutto 38745.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-12-06
Identyfikator umowy 1745
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Analiza sposobu ustalenia i wprowadzenia cen i stawek opłat dotyczących wód opadowych i roztopowych
Wartość umowy brutto 6150.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-01-22
Identyfikator umowy 1744
Nazwa kontrahenta: PPHU ,,MIKOŁAJCZYK'', Mirosław Mikołajczyk, ul. Lipowa 26, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta PPHU ,,MIKOŁAJCZYK'', Mirosław Mikołajczyk, ul. Lipowa 26, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni tężni solankowej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 200400.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-12
Identyfikator umowy 1743
Nazwa kontrahenta: SZUBARGA BUILDING GROUP Sp. z o.o, ul. Władysława Łokietka 55F/2, 81-736 Sopot
Nazwa kontrahenta SZUBARGA BUILDING GROUP Sp. z o.o, ul. Władysława Łokietka 55F/2, 81-736 Sopot
Przedmiot umowy Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urzadzeń oświetlenia drogowego stanowiacych własność Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 40000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-10
Identyfikator umowy 1742
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Trzeźwościowe „Twoja Szansa” w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Trzeźwościowe „Twoja Szansa” w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Nowa szansa – wsparcie dla osób i ich rodzin dotkniętych uzależnieniem”
Wartość umowy brutto 2750.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-06
Identyfikator umowy 1741