W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Konsorcjum: 1) NORD-HOUSE Sławomir Langa ul. Strzebielińska 1B, 84-242 Luzino – lider konsorcjum 2) P.P.H.U. Filip Brucki Chwaszczyno, Sobiesława I, 87A, 80-209 Chwaszczyno – członek konsorcjum
Nazwa kontrahenta Konsorcjum: 1) NORD-HOUSE Sławomir Langa ul. Strzebielińska 1B, 84-242 Luzino – lider konsorcjum 2) P.P.H.U. Filip Brucki Chwaszczyno, Sobiesława I, 87A, 80-209 Chwaszczyno – członek konsorcjum
Przedmiot umowy Remont tężni solankowej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 4059000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-09-10
Identyfikator umowy 1960
Nazwa kontrahenta: Arkadiusz Okoński LABRET, Latkowo 39, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Arkadiusz Okoński LABRET, Latkowo 39, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Remont instalacji centralnego ogrzewania etażowego z wymianą kotła na paliwo stałe w lokalu mieszkalnym nr 3 w budynku przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 16-18 Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 19788.65 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-10
Identyfikator umowy 1959
Nazwa kontrahenta: Zakład Ogólnobudowlany Jacek Niedźwiecki Inowrocław
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowlany Jacek Niedźwiecki Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie remontu elewacji i dachu budynku mieszkalnego przy ul. Andrzeja 5 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 157196.45 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-09-03
Identyfikator umowy 1958
Nazwa kontrahenta: Maria Skinder
Nazwa kontrahenta Maria Skinder
Przedmiot umowy prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu
Wartość umowy brutto 600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-09-07
Identyfikator umowy 1957
Nazwa kontrahenta: ENEA Oświetlenie sp. z o.o., Szczecin
Nazwa kontrahenta ENEA Oświetlenie sp. z o.o., Szczecin
Przedmiot umowy przebudowa infrastruktury oświetlenia drogowego - ul. Słoneczna
Wartość umowy brutto 256.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-06-24
Identyfikator umowy 1956
Nazwa kontrahenta: Zakład Usług Technicznych PROJBIS Pracownia Projektowa Włodzimierz Matuszak
Nazwa kontrahenta Zakład Usług Technicznych PROJBIS Pracownia Projektowa Włodzimierz Matuszak
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oświetlenia ulicznego: odcinka ul. Niemojewskich, odgałęzienia ul. Stefana Knasta, odcinka ul. Bagiennej
Wartość umowy brutto 8364.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-04
Identyfikator umowy 1955
Nazwa kontrahenta: ENEA Operator Sp. z o.o., Poznań
Nazwa kontrahenta ENEA Operator Sp. z o.o., Poznań
Przedmiot umowy przyłączenie do sieci oświetlenia ul. Górniczej
Wartość umowy brutto 338.59 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-09-04
Identyfikator umowy 1954
Nazwa kontrahenta: ENEA Operator Sp. z o.o., Poznań
Nazwa kontrahenta ENEA Operator Sp. z o.o., Poznań
Przedmiot umowy przyłączenie do sieci kamery monitoringu - ul. Rzeźnicka
Wartość umowy brutto 56.43 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-04
Identyfikator umowy 1953
Nazwa kontrahenta: anonimizacja
Nazwa kontrahenta anonimizacja
Przedmiot umowy prognoza oddziaływania na środowisko
Wartość umowy brutto 480.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-09-04
Identyfikator umowy 1952
Nazwa kontrahenta: PGKiM sp. z o.o. w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta PGKiM sp. z o.o. w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych
Wartość umowy brutto 29220.48 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-09-01
Identyfikator umowy Umowa 1951
Nazwa kontrahenta: PPHU MAG - BUD, Jakub Ziółkowski, ul. Stanisława Staszica 21, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta PPHU MAG - BUD, Jakub Ziółkowski, ul. Stanisława Staszica 21, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Remont elewacji wraz z ociepleniem ścian budynku mieszkalnego przy ul. Poznańskiej 367A w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 159942.42 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-07-24
Identyfikator umowy 1950
Nazwa kontrahenta: Powiat Inowrocławski
Nazwa kontrahenta Powiat Inowrocławski
Przedmiot umowy Dofinansowanie zadania pn.: akcja 'Sprzątania świata'.
Wartość umowy brutto 3000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-11
Identyfikator umowy Umowa 1949
Nazwa kontrahenta: FHU Horyzont Krzysztof Lech, 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 21
Nazwa kontrahenta FHU Horyzont Krzysztof Lech, 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 21
Przedmiot umowy Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół podstawowych w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 154783.20 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-07-22
Identyfikator umowy 1948
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie remontu chodnika przy ul. Jana Kochanowskiego
Wartość umowy brutto 19951.64 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-31
Identyfikator umowy 1947
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego polegającego na wprowadzeniu ruchu jednokierunkowego na ul. Czarnieckiego
Wartość umowy brutto 1399.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-10
Identyfikator umowy 1946
Nazwa kontrahenta: Rafał Sandecki ul. Janusza Kusocińskiego 19/71, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Rafał Sandecki ul. Janusza Kusocińskiego 19/71, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie opinii orniotologicznej.
Wartość umowy brutto 2780.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-18
Identyfikator umowy 1945
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego dla ulic Towarowej i Równinnej
Wartość umowy brutto 1800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-20
Identyfikator umowy 1944
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego polegającym na wprowadzeniu ograniczenia prędkości do 40 km/h na całej ul. Jagiellońskiej
Wartość umowy brutto 2000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-20
Identyfikator umowy 1943
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego dla ul. Solankowej na odcinku od ul. Zygmunta Wilkońskiego do al. Ratuszowej
Wartość umowy brutto 2091.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-26
Identyfikator umowy 1942
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie pomiaru widoczności na przejazdach kolejowo-drogowych z uwzględnieniem prawidłowości i czytelności oznakowania przejazdów
Wartość umowy brutto 3500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-17
Identyfikator umowy 1941