W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Danuta Szparaga
Nazwa kontrahenta Danuta Szparaga
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 11
Nazwa kontrahenta: Alicja Śpiewak
Nazwa kontrahenta Alicja Śpiewak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 10
Nazwa kontrahenta: Mirosław Mikołajczyk PPHU „Mikołajczyk”, 88-100 Inowrocław, ul. Lipowa 26
Nazwa kontrahenta Mirosław Mikołajczyk PPHU „Mikołajczyk”, 88-100 Inowrocław, ul. Lipowa 26
Przedmiot umowy Przedmiotem umowy jest obsługa i konserwacja: 1) 11 fontann w Inowrocławiu; 2)fontanny na Rynku; 3)fontanny i przepompowni na terenie tężni solankowej oraz ich utrzymanie w należytym stanie technicznym i czystości.
Wartość umowy brutto 170000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-06
Identyfikator umowy Umowa 9
Nazwa kontrahenta: DAR-TECH Dariusz Michalak
Nazwa kontrahenta DAR-TECH Dariusz Michalak
Przedmiot umowy zakup 3 szt. słupków uchylnych zamykanych na kłódkę wraz z montażem wandaloodpornym
Wartość umowy brutto 1077.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-02
Identyfikator umowy 8
Nazwa kontrahenta: Andrzej Hungendorfer
Nazwa kontrahenta Andrzej Hungendorfer
Przedmiot umowy dokumentacja projektowa budowy zatoki postojowej przy ul. Stanisława Wachowiaka na wysokości budynku nr 9
Wartość umowy brutto 2500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-03-01
Identyfikator umowy 7