W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Maria Florczak
Nazwa kontrahenta Maria Florczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-02
Identyfikator umowy 309
Nazwa kontrahenta : Anna Dumała
Nazwa kontrahenta Anna Dumała
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-02
Identyfikator umowy 308
Nazwa kontrahenta : Alicja Śpiewak
Nazwa kontrahenta Alicja Śpiewak
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-02
Identyfikator umowy 307
Nazwa kontrahenta : Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Krzyża
Nazwa kontrahenta Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Krzyża
Przedmiot umowy dotacja na remont dachu kościołą parafialnego pw. Świętego Krzyża
Wartość umowy brutto 47203.89 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-09-11
Identyfikator umowy 306
Nazwa kontrahenta : Asseco Data Systems S.A. w Gdyni
Nazwa kontrahenta Asseco Data Systems S.A. w Gdyni
Przedmiot umowy Zainstalowanie na platformie serwerowej oproogramowania do wspomagania procesu głosowania elektronicznego w ramach Inowrocławskiego Budżetu Obywatelskiego; udostepnienie Systemu za pośrednictwem sieci Internet i serwera www; wsparcie techniczne.
Wartość umowy brutto 7000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-10-04
Identyfikator umowy 305