W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Weryfikacja i wprowadzenie do Internetowego Systemu Prawnego 'LEX Baza Dokumentów' danych dot. upoważnień/pełnomocnictw
Wartość umowy brutto 1400.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-05
Identyfikator umowy 1716
Nazwa kontrahenta : FUH ,,ANNA'', Anna Białobrzycka ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
Nazwa kontrahenta FUH ,,ANNA'', Anna Białobrzycka ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
Przedmiot umowy Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu.: ,,Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników''
Wartość umowy brutto 14731.56 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-01-31
Identyfikator umowy 1715
Nazwa kontrahenta : P.P.H.U. KRISMECH Krystian Obiała, miejscowość Grodztwo ul. Włocławska 19, 88-153 Kruszwica
Nazwa kontrahenta P.P.H.U. KRISMECH Krystian Obiała, miejscowość Grodztwo ul. Włocławska 19, 88-153 Kruszwica
Przedmiot umowy Wykonanie usługi sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń
Wartość umowy brutto 803231.23 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-01-29
Identyfikator umowy 1714
Nazwa kontrahenta : „REMAR” Sławomir Markier, ul. Ks. W. Kęsickiego 11, 88-170 Pakość
Nazwa kontrahenta „REMAR” Sławomir Markier, ul. Ks. W. Kęsickiego 11, 88-170 Pakość
Przedmiot umowy wymiana stolarki okiennej (39 szt.) oraz drzwiowej (6szt.) w lokalach będących w zasobie Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 55718.82 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-01-10
Identyfikator umowy 1713
Nazwa kontrahenta : Stanisław Baranowski,Usługi Techniczne, al. Niepodległości 42/58
Nazwa kontrahenta Stanisław Baranowski,Usługi Techniczne, al. Niepodległości 42/58
Przedmiot umowy Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r.
Wartość umowy brutto 10418.10 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-01-15
Identyfikator umowy 1712