W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Organizacja pikniku ekologicznego dot. problematyki segregacji odpadów
Wartość umowy brutto 14000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-04-20
Identyfikator umowy 123
Nazwa kontrahenta: Inowrocławskie Towarzystwo Muzyczne Pro Arte
Nazwa kontrahenta Inowrocławskie Towarzystwo Muzyczne Pro Arte
Przedmiot umowy Koncert symfoniczny Uczniowie-Miastu w ramach obchodów Dni Inowrocławia
Wartość umowy brutto 16000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-12
Identyfikator umowy 122
Nazwa kontrahenta: ANMARO Sp. z o.o. w Rzeszowie
Nazwa kontrahenta ANMARO Sp. z o.o. w Rzeszowie
Przedmiot umowy Wymiana baterii w zasilaczu awaryjnym COVER NH PLUS 30 30kVA, który znajduje się w budynku UMI (dostarczenie 96 szt. nowych baterii, demontaż starych wraz z ich utylizacją, montaż nowych oraz sprawdzenie spójnego działania).
Wartość umowy brutto 6642.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-04-27
Identyfikator umowy Umowa 121
Nazwa kontrahenta: Fundacja „Oddech Nadziei” dla Cierpiących na Schorzenia Płuc i Oskrzeli
Nazwa kontrahenta Fundacja „Oddech Nadziei” dla Cierpiących na Schorzenia Płuc i Oskrzeli
Przedmiot umowy zorganizowanie i przeprowadzenie prozdrowotnego festynu antynikotynowego pn. 'Inowrocław nie pali...'
Wartość umowy brutto 15925.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-05
Identyfikator umowy 120
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Przedmiot umowy przygotowanie i wydanie kolacji dla 150 osób, w tym uczestników, prelegentów, komitetu naukowego i gości XXII Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Pijalni Wód-Palmiarni 'Inowrocławianka'
Wartość umowy brutto 15000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-05
Identyfikator umowy Umowa 119
Nazwa kontrahenta: Piotr Osiecki 'Garmond' Oficyna Wydawnicza
Nazwa kontrahenta Piotr Osiecki 'Garmond' Oficyna Wydawnicza
Przedmiot umowy przygotowanie i wydanie 400 egzemplarzy jednego tomu materiałów naukowych XXII Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Inowrocławiu wraz z dostawą
Wartość umowy brutto 13700.40 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-04-28
Identyfikator umowy 118
Nazwa kontrahenta: Łukasz Ratajczak
Nazwa kontrahenta Łukasz Ratajczak
Przedmiot umowy doręczanie druków wyborcom z okręgu nr 1
Wartość umowy brutto 465.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-09
Identyfikator umowy 117
Nazwa kontrahenta: Robert Drogowski
Nazwa kontrahenta Robert Drogowski
Przedmiot umowy przygotowanie i wygłoszenie wykładu pt.: „Nadciśnienie tętnicze – cichy zabójca”
Wartość umowy brutto 350.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-04-27
Identyfikator umowy 116
Nazwa kontrahenta: anonimizacja
Nazwa kontrahenta anonimizacja
Przedmiot umowy opiniowanie projektów kolorystyki elewacji budynków, reklam
Wartość umowy brutto 150.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-05-15
Identyfikator umowy 115
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TREPRO Marlena Treumann, Plac Niepodległości 32, Kórnik
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TREPRO Marlena Treumann, Plac Niepodległości 32, Kórnik
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych: chodnika i dróg dojazdowych do filii Przedszkola nr 14 przy ul. Poznańskiej 47 i Marii Skłodowskiej-Curie 41
Wartość umowy brutto 23370.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2017-04-26
Identyfikator umowy 114