W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie remontu chodnika przy ul. Jana Kochanowskiego
Wartość umowy brutto 19951.64 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-31
Identyfikator umowy 1947
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego polegającego na wprowadzeniu ruchu jednokierunkowego na ul. Czarnieckiego
Wartość umowy brutto 1399.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-10
Identyfikator umowy 1946
Nazwa kontrahenta : Rafał Sandecki ul. Janusza Kusocińskiego 19/71, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Rafał Sandecki ul. Janusza Kusocińskiego 19/71, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie opinii orniotologicznej.
Wartość umowy brutto 2780.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-18
Identyfikator umowy 1945
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego dla ulic Towarowej i Równinnej
Wartość umowy brutto 1800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-20
Identyfikator umowy 1944
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego polegającym na wprowadzeniu ograniczenia prędkości do 40 km/h na całej ul. Jagiellońskiej
Wartość umowy brutto 2000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-08-20
Identyfikator umowy 1943