W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : PREFER Z.PILASZEK Spółka jawna w Warszawie
Nazwa kontrahenta PREFER Z.PILASZEK Spółka jawna w Warszawie
Przedmiot umowy Sprzedaż, dostarczenie urządzenia HPE Aruba 2540 48G 4SFP+ Switch do Urzędu Miasta
Wartość umowy brutto 5030.70 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 756
Nazwa kontrahenta : Rafał Sandecki, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Rafał Sandecki, Inowrocław
Przedmiot umowy opinia ornitologiczna
Wartość umowy brutto 5700.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-28
Identyfikator umowy 755
Nazwa kontrahenta : ORIENT PROMOTION, ul. Masłochów 4, 91-180 Łódź
Nazwa kontrahenta ORIENT PROMOTION, ul. Masłochów 4, 91-180 Łódź
Przedmiot umowy Dostarczenie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia materiałów promocyjnych
Wartość umowy brutto 38917.20 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-24
Identyfikator umowy 754
Nazwa kontrahenta : Zakład Ogólnobudowlany, Jacek Niedzwiecki, ul. Łokietka 15/29,88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowlany, Jacek Niedzwiecki, ul. Łokietka 15/29,88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Remont elewacji budynku przy ul. Okrężnej 79 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 223592.67 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-08
Identyfikator umowy 753
Nazwa kontrahenta : Henryk Nowacki HMM Techniki Alpinistyczne; Wrocław ul. Przemyska 12
Nazwa kontrahenta Henryk Nowacki HMM Techniki Alpinistyczne; Wrocław ul. Przemyska 12
Przedmiot umowy Remont Parku Linowego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 225000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-25
Identyfikator umowy 752
Nazwa kontrahenta : Małgorzata Zborowska
Nazwa kontrahenta Małgorzata Zborowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 751
Nazwa kontrahenta : Dorota Dymel
Nazwa kontrahenta Dorota Dymel
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 750
Nazwa kontrahenta : Ewa Kulczak
Nazwa kontrahenta Ewa Kulczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 749
Nazwa kontrahenta : Aleksandra Piwek
Nazwa kontrahenta Aleksandra Piwek
Przedmiot umowy przeprowadzenie trzech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 294.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 748
Nazwa kontrahenta : Anna Dziatkowicz
Nazwa kontrahenta Anna Dziatkowicz
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-05
Identyfikator umowy 747