W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Świadczenie usług w postaci mycia samochodów należących do Miasta.
Wartość umowy brutto 8500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-24
Identyfikator umowy Umowa 1030
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Konserwacja i obsługa awaryjna systemów alarmowych oraz monitoringu wizyjnego analogowego i cyfrowego
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-24
Identyfikator umowy 1029
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Sprzedaż wraz z montażem wykładziny heterogenicznej, winylowej w pomieszczeniach UMI.
Wartość umowy brutto 9778.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-05
Identyfikator umowy 1028
Nazwa kontrahenta : Aleksandra Piwek
Nazwa kontrahenta Aleksandra Piwek
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1027
Nazwa kontrahenta : Grażyna Juchacz
Nazwa kontrahenta Grażyna Juchacz
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1026
Nazwa kontrahenta : Mariola Kubiak
Nazwa kontrahenta Mariola Kubiak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1025
Nazwa kontrahenta : Wioletta Różańska
Nazwa kontrahenta Wioletta Różańska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1024
Nazwa kontrahenta : Małgorzata Janicka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Janicka
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1023
Nazwa kontrahenta : PETRA DRUK Wojciech Wasielewski
Nazwa kontrahenta PETRA DRUK Wojciech Wasielewski
Przedmiot umowy wykonanie i dostarczenie kompletów Kopert Życia, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do umowy
Wartość umowy brutto 5781.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-11
Identyfikator umowy 1022
Nazwa kontrahenta : anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wymiana obudowy szafy sterowniczej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Szymborska - Andrzeja - Marulewska w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 11931.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-10
Identyfikator umowy Umowa 1021