W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta : Centrum Szkoleń Anna Lubieniecka, ul. Fryderyka Chopina 11/5, 25-356 Kielce
Nazwa kontrahenta Centrum Szkoleń Anna Lubieniecka, ul. Fryderyka Chopina 11/5, 25-356 Kielce
Przedmiot umowy Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego RPKP.10.02.02 -04-0021/18 pn. „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”
Wartość umowy brutto 30000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-28
Identyfikator umowy 1764
Nazwa kontrahenta : Centrum Organizacji Szkoleń Dorota Jakubczak, ul. Szosa Lubicka 16 lok. 2, 87-100 Toruń
Nazwa kontrahenta Centrum Organizacji Szkoleń Dorota Jakubczak, ul. Szosa Lubicka 16 lok. 2, 87-100 Toruń
Przedmiot umowy Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego RPKP.10.02.02 -04-0021/18 pn. „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”
Wartość umowy brutto 6900.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-14
Identyfikator umowy 1763
Nazwa kontrahenta : NETBI Dariusz Krzyszkowski, miejscowość Sułków 326, 32-020 Wieliczka
Nazwa kontrahenta NETBI Dariusz Krzyszkowski, miejscowość Sułków 326, 32-020 Wieliczka
Przedmiot umowy Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego RPKP.10.02.02 -04-0021/18 pn. „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”
Wartość umowy brutto 14630.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-14
Identyfikator umowy 1762
Nazwa kontrahenta : Fundacja „Dzieciom po sepsie”
Nazwa kontrahenta Fundacja „Dzieciom po sepsie”
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Co Wiesz o groźnej chorobie Sepsa”
Wartość umowy brutto 1000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-25
Identyfikator umowy 1761
Nazwa kontrahenta : Inowrocławskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Uszkodzeniem Mózgu
Nazwa kontrahenta Inowrocławskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Uszkodzeniem Mózgu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Wieloprofilowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie i ruchowo - kontynuacja”
Wartość umowy brutto 14000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-13
Identyfikator umowy 1760
Nazwa kontrahenta : Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Oddział Rejonowy w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Oddział Rejonowy w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Z Polskim Czerwonym Krzyżem - od potrzeb do działania”
Wartość umowy brutto 18000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-13
Identyfikator umowy 1759
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Zwykłe 'Ino-Pool', ul. Rzepakowa 24, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Zwykłe 'Ino-Pool', ul. Rzepakowa 24, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wsparcie realizacji zadania publicznegopt. 'Rozwój i popularyzacja gry w bilard'.
Wartość umowy brutto 5000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-27
Identyfikator umowy 1758
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: »Akcja profilaktyczna „Patrząc w przyszłość - pamiętaj o zdrowiu”«
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-19
Identyfikator umowy 1757
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria”
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Taksówka dla seniorów'”
Wartość umowy brutto 100000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-25
Identyfikator umowy 1756
Nazwa kontrahenta : Stowarzyszenie „Nowa Para Butów'
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie „Nowa Para Butów'
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Konferencja pt. Kobieto! O tym się nie mówi...”
Wartość umowy brutto 4500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2020-02-13
Identyfikator umowy 1755