W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Rafał Sandecki, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Rafał Sandecki, Inowrocław
Przedmiot umowy opinia ornitologiczna
Wartość umowy brutto 5700.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-28
Identyfikator umowy 755
Nazwa kontrahenta: ORIENT PROMOTION, ul. Masłochów 4, 91-180 Łódź
Nazwa kontrahenta ORIENT PROMOTION, ul. Masłochów 4, 91-180 Łódź
Przedmiot umowy Dostarczenie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia materiałów promocyjnych
Wartość umowy brutto 38917.20 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-24
Identyfikator umowy 754
Nazwa kontrahenta: Zakład Ogólnobudowlany, Jacek Niedzwiecki, ul. Łokietka 15/29,88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowlany, Jacek Niedzwiecki, ul. Łokietka 15/29,88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Remont elewacji budynku przy ul. Okrężnej 79 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 223592.67 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-08
Identyfikator umowy 753
Nazwa kontrahenta: Henryk Nowacki HMM Techniki Alpinistyczne; Wrocław ul. Przemyska 12
Nazwa kontrahenta Henryk Nowacki HMM Techniki Alpinistyczne; Wrocław ul. Przemyska 12
Przedmiot umowy Remont Parku Linowego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 225000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-25
Identyfikator umowy 752
Nazwa kontrahenta: Małgorzata Zborowska
Nazwa kontrahenta Małgorzata Zborowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 751
Nazwa kontrahenta: Dorota Dymel
Nazwa kontrahenta Dorota Dymel
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 750
Nazwa kontrahenta: Ewa Kulczak
Nazwa kontrahenta Ewa Kulczak
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 749
Nazwa kontrahenta: Aleksandra Piwek
Nazwa kontrahenta Aleksandra Piwek
Przedmiot umowy przeprowadzenie trzech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 294.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 748
Nazwa kontrahenta: Anna Dziatkowicz
Nazwa kontrahenta Anna Dziatkowicz
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-05
Identyfikator umowy 747
Nazwa kontrahenta: Magdalena Kwiatkowska
Nazwa kontrahenta Magdalena Kwiatkowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 746
Nazwa kontrahenta: Mariola Kubiak
Nazwa kontrahenta Mariola Kubiak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 745
Nazwa kontrahenta: Izabela Rządkowska
Nazwa kontrahenta Izabela Rządkowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 744
Nazwa kontrahenta: Małgorzata Sroka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Sroka
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-06-06
Identyfikator umowy 743
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Zielony Smok
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Zielony Smok
Przedmiot umowy Wspieranie zadania publicznego w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2018 roku
Wartość umowy brutto 2500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-24
Identyfikator umowy 742
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Przedmiot umowy Organizacja Turnieju Eliminacyjnego Mistrzostw Polski w Piłce Ręcznej Plażowej wraz z rozgrywkami młodzieżowymi dla inowrocławskich szkół
Wartość umowy brutto 7500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-15
Identyfikator umowy 741
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Przedmiot umowy Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu na terenie Miasta Inowrocławia w roku 2018 wśród dzieci i młodzieży z zakresu piłki ręcznej wraz z udziałem zespołów w Młodzieżowych Mistrzostwach Polski
Wartość umowy brutto 4500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-15
Identyfikator umowy 740
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Przedmiot umowy Udział zespołu BHT ,,Damy Radę' Inowrocław w turniejach Mistrzostw Polski i Pucharze Polski w piłce ręcznej plażowej rozgrywanych na terenie całego kraju w sezonie 2018
Wartość umowy brutto 8500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-15
Identyfikator umowy 739
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław
Przedmiot umowy Udział zespołu juniorów oraz seniorów Stowarzyszenia Piłki Ręcznej Plażowej ,,Damy Radę' Inowrocław w rozgrywkach ligowych halowej piłki ręcznej w roku 2018
Wartość umowy brutto 6500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-15
Identyfikator umowy 738
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Wynajęcie sali i jej przygotowanie oraz usługa cateringowa - Jubileusz 95-lecia chóru 'Halka'
Wartość umowy brutto 10512.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-18
Identyfikator umowy 737
Nazwa kontrahenta: Tomasz Lebioda
Nazwa kontrahenta Tomasz Lebioda
Przedmiot umowy Skład graficzny wydania specjalnego miesięcznika 'Nasze Miasto Inowrocław'
Wartość umowy brutto 550.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-05-09
Identyfikator umowy 736