W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Deloitte Doradztwo Podatkowe Dąbrowski i Wspólnicy sp.k.
Nazwa kontrahenta Deloitte Doradztwo Podatkowe Dąbrowski i Wspólnicy sp.k.
Przedmiot umowy Usługi doradztwa podatkowego w postępowaniach o zwrot na rzecz Zamawiającego oprocentowania nadpłaty w podatku VAT i nadwyżki podatku VAT naliczonego nad należnym, powstałego po stronie Zamawiającego w wyniku wyroku z dnia 29 września 2015 r
Wartość umowy brutto 12300.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-06
Identyfikator umowy 1120
Nazwa kontrahenta: Deloitte Doradztwo Podatkowe Dąbrowski i Wspólnicy sp.k.
Nazwa kontrahenta Deloitte Doradztwo Podatkowe Dąbrowski i Wspólnicy sp.k.
Przedmiot umowy Usługi doradztwa podatkowego dot. bieżących i przeszłych (tj. od 2017 r.) rozliczeń Zamawiającego w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
Wartość umowy brutto 22140.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-06
Identyfikator umowy 1119
Nazwa kontrahenta: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie
Nazwa kontrahenta Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Punkt medyczno-konsultacyjny TPBA Koło Inowrocławskie”
Wartość umowy brutto 15600.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-12
Identyfikator umowy 1118
Nazwa kontrahenta: Drukarnia POZKAL Sp. z o.o. Sp. k. ul. Cegielna 10/12, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Drukarnia POZKAL Sp. z o.o. Sp. k. ul. Cegielna 10/12, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Drukowanie informatora 'Nasze Miasto Inowrocław'
Wartość umowy brutto 118800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-22
Identyfikator umowy 1117
Nazwa kontrahenta: Spółdzielnia Socjalna „Twoje Smaki”
Nazwa kontrahenta Spółdzielnia Socjalna „Twoje Smaki”
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Seniorze jedz zdrowo – zasady racjonalnego żywienia osób starszych”
Wartość umowy brutto 2000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-05
Identyfikator umowy 1116
Nazwa kontrahenta: anonimizacja
Nazwa kontrahenta anonimizacja
Przedmiot umowy nadzór ornitologiczny dla wycinki drzew
Wartość umowy brutto 120.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-11-16
Identyfikator umowy 1115
Nazwa kontrahenta: Open Nexus Sp. z o.o. w Poznaniu
Nazwa kontrahenta Open Nexus Sp. z o.o. w Poznaniu
Przedmiot umowy Współpraca w zakresie korzystania z usług IT dot. zakupów regulaminowych i zamówień publicznych
Wartość umowy brutto 5535.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-10
Identyfikator umowy 1114
Nazwa kontrahenta: DDMP Spółka z o. o.
Nazwa kontrahenta DDMP Spółka z o. o.
Przedmiot umowy Wykonanie przeglądu rocznego stanu technicznego dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta o nawierzchniach twardych w Inowrocławiu w 2019 r. o długości ok. 100 km
Wartość umowy brutto 3997.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-30
Identyfikator umowy 1113
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Korony Oceanów w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Korony Oceanów w Inowrocławiu
Przedmiot umowy Promocja Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 3000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-08
Identyfikator umowy 1112
Nazwa kontrahenta: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie 'bank żywności'
Nazwa kontrahenta Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie 'bank żywności'
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'Prowadzenie Schroniska i Ogrzewalni dla Bezdomnych Mężczyzn przez Koło Inowrocławskie TPBA'
Wartość umowy brutto 110000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-15
Identyfikator umowy 1111
Nazwa kontrahenta: ELPROJECT POLSKA sp. z o. o., Warszawa
Nazwa kontrahenta ELPROJECT POLSKA sp. z o. o., Warszawa
Przedmiot umowy Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy oświetlenia (typu LED) dedykowanego wybranych przejść dla pieszych
Wartość umowy brutto 90450.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-31
Identyfikator umowy 1110
Nazwa kontrahenta: Usługi Techniczne Stanisław Baranowski
Nazwa kontrahenta Usługi Techniczne Stanisław Baranowski
Przedmiot umowy Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych branży elektrycznej, wykonywanych w ramach inwestycji Miasta
Wartość umowy brutto 36900.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-11
Identyfikator umowy 1109
Nazwa kontrahenta: Pracownia Projektowa PROJBUD Jarosław Matuszak, Inowrocław
Nazwa kontrahenta Pracownia Projektowa PROJBUD Jarosław Matuszak, Inowrocław
Przedmiot umowy wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ścieżki rowerowej
Wartość umowy brutto 11685.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-02-05
Identyfikator umowy 1108
Nazwa kontrahenta: Chrześcijańska Służba Charytatywna Oddział Kujawsko - Pomorski w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Chrześcijańska Służba Charytatywna Oddział Kujawsko - Pomorski w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'Bank Żywności - pomoc osobom ubogim z Miasta Inowrocławia'
Wartość umowy brutto 2800.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-31
Identyfikator umowy 1107
Nazwa kontrahenta: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'Przewóz transportem żywności współfinansowanej ze środków UE w ramach EFPNP dla najuboższych mieszkańców miasta Inowrocławia oraz zabezpieczenie żywności w magazynie centalnym'
Wartość umowy brutto 9200.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-31
Identyfikator umowy Umowa 1106
Nazwa kontrahenta: Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realiacja zadania publicznego pod tytułem: 'Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Kobiet'
Wartość umowy brutto 48000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-29
Identyfikator umowy 1105
Nazwa kontrahenta: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie 'bank żywności'
Nazwa kontrahenta Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Inowrocławskie 'bank żywności'
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'Dziel się pomocą z innymi - bank żywności' TPBA
Wartość umowy brutto 55000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-24
Identyfikator umowy Umowa 1104
Nazwa kontrahenta: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Nazwa kontrahenta Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejski w Inowrocławiu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: 'Prowadzenie magazynów: odzieży, mebli, żywności'.
Wartość umowy brutto 55000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-24
Identyfikator umowy Umowa 1103
Nazwa kontrahenta: Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria'
Nazwa kontrahenta Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy „Flandria'
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: »Akcja profilaktyczna „Patrząc w przyszłość - pamiętaj o zdrowiu'«
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-24
Identyfikator umowy 1102
Nazwa kontrahenta: Inowrocławskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Uszkodzeniem Mózgu
Nazwa kontrahenta Inowrocławskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Uszkodzeniem Mózgu
Przedmiot umowy realizacja zadania publicznego pod tytułem: „Wieloprofilowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej ruchowo i z opóźnionym rozwojem umysłowym-kontynuacja'
Wartość umowy brutto 14000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-28
Identyfikator umowy 1101